خبر فوری

 
 
قول مساعد سفیر روسیه برای حل مشکل روادید رانندگان کامیون‌های پاکستانی
کد خبر :1620265446

12:22 1403/01/10


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و روسیه, جام کمال خان, روادید, سفیر روسیه, وزیر بازرگانی پاکستان, وزیر تجارت پاکستان,

سفیر روسیه در جریان دیدار با وزیر بازرگانی پاکستان نسبت به حل مشکل رانندگان کامیون‌های باری در زمینه دریافت روادید قول مساعد همکاری داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر روسیه در جریان دیدار با وزیر بازرگانی پاکستان نسبت به حل مشکل رانندگان کامیون‌های باری در زمینه دریافت روادید قول مساعد همکاری داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، آلبرت خوریف سفیر روسیه در اسلام آباد روز گذشته(پنجشنبه) با جام کمال خان وزیر بازرگانی دولت فدرال پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

در این دیدار بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود برای توسعه تجارت دوجانبه و تقویت روابط تجاری میان پاکستان و روسیه تأکید گردید.

جام کمال خان وزیر بازرگانی پاکستان نیز ضمن تأکید بر جستجوی مسیرهای جدید برای گسترش مناسبات تجاری دوجانبه، از آغاز صادرات نارنگی پاکستانی به روسیه از طریق مسیر جاده‌ای تمجید نمود و خواستار توسعه حجم این صادرات شد.

وی با اشاره به توانمندی بالقوه بازار روسیه بر لزوم استفاده صادرکنندگان پاکستانی از فرصت‌های موجود در این زمینه تأکید کرد.

در ادامه این دیدار سفیر روسیه از وزیر بازرگانی پاکستان برای شرکت در نمایشگاه‌های مختلف که در ماه‌های آتی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

سفیر روسیه همچنین پیشنهاد واردات گوشت حلال از روسیه را به منظور گسترش حجم تجارت دوجانبه ارائه داد.

در بخش دیگری از این دیدار وزیر بازرگانی پاکستان به شرح مشکلات رانندگان کامیون‌های پاکستانی در بخش روادید اشاره نمود و خواستار همکاری سفیر روسیه در جهت رفع این مشکلات شد.

سفیر روسیه همچنین تمایل مسکو نسبت به میزبانی فوری از نهمین نشست کمیسیون بین دولتی را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1