خبر فوری

 

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان بر اهمیت سازمان همکاری اقتصادی برای توسعه و پیشرفت منطقه تاکید کرد.

بر اساس جزئیات، انوار الحق کاکر نخست وزیر موقت پاکستان طی مراسمی در کاخ نخست وزیری اسلام آباد، با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

انوار الحق کاکر در این نشست بر همکاری های ارتباطی، تجاری، انرژی و اقتصادی سازمان همکاری اقتصادی تاکید کرد و گفت: کشورهای عضو اکو تاریخ و فرهنگ مشترکی دارند و امروز منطقه با چالش‌ های مشترکی مواجه است که بایستی با آنها مقابله کرد تا فرصت هایی برای توسعه و شکوفایی جمعی ایجاد گردد.

وی با تاکید بر اهمیت سازمان اکو، بیان کرد: پاکستان خواستار گسترش روابط و همکاری با کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی (اکو) می باشد.

نخست وزیر موقت پاکستان افزود: مشتاقانه منتظر دیدار و تماس های خود با سران کشورهای عضو اکو در حاشیه شانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اقتصادی در تاشکند، ازبکستان از 17 تا 18 آبان ماه (8 تا 9 نوامبر 2023) است.

در پایان این مراسم، سفرای کشورهای عضو سازمان اکو از جمله دکتر رضا امیری مقدم سفیر ایران در پاکستان، بر تمایل کشورهای خود برای ایجاد روابط قوی تر با پاکستان و تعهد جمعی خود به چشم انداز و اهداف اکو تاکید کردند.

ارسال نظر

 
1