خبر فوری

 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان فرا رسیدن عید سعید فطر را در قالب تماس تلفنی، به همتای کویتی خود و پادشاه بحرین تبریک و تهنیت گفت.

شهباز شریف در گفتگوی تلفنی با محمد صباح سالم الصباح نخست وزیر کویت ضمن اشاره به روابط دیرینه، تاریخی و برادرانه میان پاکستان و کویت، بر استحکام روابط دوجانبه و عزم برای تبدیل این روابط به مشارکتی سودمند برای مردم هر دو کشور تأکید کرد.

نخست وزیر پاکستان ضمن تأکید بر ضرورت توسعه همکاری های اقتصادی و تجاری میان پاکستان و کویت، از تعهد پاکستان نسبت به اجرای زودهنگام موافقت نامه ها و تفاهم نامه های امضا شده میان دو کشور در سال گذشته اطمینان حاصل کرد.

رهبران دو کشور برای امنیت و سعادت مردم پاکستان و کویت، برادری میان امت اسلامی و به ویژه برای پایان ظلم و ستم مستمر اسرائیل علیه برادران و خواهران بی گناه فلسطینی دعا کردند.

در پایان این گفتگو محمد صباح سالم الصباح بهترین آرزوهای خود را برای مردم پاکستان و ابراز تمایل دولت کویت برای ارتقای بیشتر همکاری ها با پاکستان را اعلام کرد.

از سوی دیگر محمد شهباز شریف و حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین طی مکالمه تلفنی فرا رسیدن عید سعید فطر را به ملت و دولت یکدیگر تبریک گفتند و ضمن ابراز خرسندی عمیق از استحکام روابط برادرانه میان پاکستان و بحرین بر عزم خود برای ارتقای همکاری های دوجانبه در زمینه های مختلف تأکید کردند.

شهباز شریف در ادامه این گفتگوی تلفنی پادشاه بحرین را از فرصت های سرمایه گذاری در پاکستان برای ارتقای تجارت و سرمایه گذاری دوجانبه مطلع ساخت.

وی همچنین به سفر پادشاه بحرین به پاکستان در سال 2014 اشاره کرد و خواستار سفر مجدد وی به پاکستان شد.

ارسال نظر

 
1