خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به خودروی حامل مواد معدنی در قلات
کد خبر :1616362262

11:06 1402/02/18


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان قلات, گروه های مسلح بلوچ, منابع معدنی, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی حامل مواد معدنی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به خودروی حامل مواد معدنی در شهرستان قلات ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته یک خودروی حامل مواد معدنی از منطقه گراری واقع در نزدیکی شهر قلات را هدف حمله مسلحانه قرار دادند.

وی افزود: در نتیجه این حمله خساراتی به خودروی مذکور وارد آمد، فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ راننده و شوفر خودروی مذکور را پس از تنبیه آزاد کرده و با تیراندازی به لاستیک و موتور خودرو آن را از کار انداختند.

وی تأکید کرد ما صراحتاً اعلام می‌کنیم هیچگاه اجازه غارت منابع بلوچستان را نخواهیم داد، به تمامی شرکت‌های شریک در غارت منابع بلوچ با پشتیبانی ارتش اشغالگر پاکستان و شرکت‌های دولتی هشدار می‌دهیم از این کار دست بردارند و در غیر این صورت با حملات شدید ما مواجه خواهند شد.

جیئند بلوچ در پایان عنوان داشت: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد، ما به رانندگان و مالکان خودروهای حامل مواد معدنی هشدار می‌دهیم از فعالیت خود در این زمینه پرهیز نمایند در غیر این صورت مسئولیت هرگونه خسارت مالی و جانی بر عهده خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1