خبر فوری

 
 
سه کشته در پی حمله تروریستی علیه اعضای تیم فلج اطفال در ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1616232365

10:39 1403/06/22


برچسب ها : ایالت خیبر پختون خوا, بنون, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, حمله تروریستی, شهرستان باجور, فلج اطفال,

در نتیجه حملات تروریست های ناشناس به تیم فلج اطفال در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان 3 تن کشته و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در نتیجه حملات تروریست های ناشناس به تیم فلج اطفال در ایالت خیبر پختون خوا پاکستان 3 تن کشته و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

طبق جزئیات اعلام شده، تروریست های ناشناس روز چهارشنبه یک تیم فلج اطفال را در روستای شیخانون کله واقع در بخش سلارزو ملا سید بانده از توابع شهرستان باجور را در حین فعالیت میدانی هدف حمله قرار دادند.

در نتیجه این حمله یک عضو کادر مقابله با فلج اطفال به نام ابو هریره به همراه یک مامور پلیس عضو تیم حفاظت به نام لقمان کشته شدند، علاوه بر این یک نیروی پلیس به نام عمران و نیز یک عضو کادر مقابله با فلج اطفال دچار جراحت شدند.

همچنین در حمله روز گذشته عناصر تروریستی ناشناس به تیم مقابله با فلج اطفال در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا نیز یک نیروی پلیس به نام نور عالم جان باخت.

بلافاصله پس از این حمله نیروهای کمکی پلیس با حضور در منطقه، عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله را آغاز کردند.

ارسال نظر

 
1