خبر فوری

 
 
دیدار مدیر منطقه ای بانک جهانی با وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1604797423

09:15 1401/11/19


برچسب ها : اسلام آباد, اقتصاد پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, محمد اسحاق دار, مدیر کشوری بانک جهانی, وزیر خزانه داری پاکستان,

مدیر منطقه ای بانک چهانی در جریان دیدار با اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان از اقدامات و تلاش های دولت اسلام آباد برای مقابله با چالش های اقتصادی تمجید نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مدیر منطقه ای بانک چهانی در جریان دیدار با اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان از اقدامات و تلاش های دولت اسلام آباد برای مقابله با چالش های اقتصادی تمجید نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، میتوور غیس مدیر منطقه ای بانک جهانی برای رشد عادلانه، مالی و زیرساخت روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری و درآمد پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار در خصوص چارچوب اقتصاد کلان و نقشه راه توسعه آینده بحث و گفتگو نمودند.

مدیر منطقه ای بانک جهانی در این دیدار ضمن تمجید از تلاش های دولت پاکستان برای مقابله با وضعیت سخت اقتصادی نسبت به همکاری بانک جهانی در جهت ایجاد ثبات اقتصادی اطمینان بخشی نمود.

محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان نیز از همکاری ها و تلاش های بانک جهانی در امدادرسانی به سیل زدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل تمجید نمود و قول مساعد همکاری در زمینه طرح های توسعه ای بانک جهانی در پاکستان را داد.

ارسال نظر

 
1