خبر فوری

 
مجروح شدن 7 نفر در پی حمله انتحاری به پاسگاه امنیتی در وزیرستان شمالی پاکستان
کد خبر :1604603511

10:23 1402/10/26


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, ایست و بازرسی, حمله انتحاری, گروه حافظ گل بهادر, منطقه میر علی, نیروهای امنیتی پاکستان, وزیرستان شمالی,

در پی حمله انتحاری تروریستی به پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 7 نفر مجروح شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله انتحاری تروریستی به پاسگاه نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان وزیرستان شمالی ایالت خیبر پختون خوا 7 نفر مجروح شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حوالی ساعت 5 شامگاه روز گذشته(دوشنبه) انفجار مهیبی در نزدیکی ایست و بازرسی مچی خیل واقع در منطقه میر علی شهرستان وزیرستان شمالی به وقوع پیوست.

به گفته شاهدان عینی راکبان انتحاری یک دستگاه موتورسیکلت با سرعت زیاد به ایست و بازرسی مچی خیل حمله نمودند، با این حال برخی دیگر از منابع مدعی شده‌اند در این حمله از یک دستگاه خودروی سواری استفاده شده و خودروی مملو از مواد منفجره به ایست و بازرسی مذکور اصابت شده است.

در نتیجه آن حمله 7 نفر از جمله تعدادی از نیروهای نظامی پاکستان دچار جراحت شدند که بلافاصله توسط تیم های امدادرسانی به بیمارستان شهر میران شاه مرکز شهرستان وزیرستان شمالی انتقال یافتند.

بلافاصله پس از وقوع این انفجار، نیروهای امنیتی کمکی در محل استقرار یافته و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

روخانزیب خان رئیس پلیس شهرستان وزیرستان شمالی در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: در این حمله انتحاری عصمت الله، شهزاد خان، سدا علی، دین محمد و نعیم الله دچار جراحت شدند که به بیمارستان میران شاه منتقل شدند.

تیپ جیش عمری وابسته به گروهک تروریستی حافظ گل بهادر مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

ارسال نظر

 
1