خبر فوری

 
دیدار هیأت بانک جهانی با وزیر مشاور دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات
کد خبر :1604143404

10:47 1403/02/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بانک جهانی, هیئت بانک جهانی, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

هیأت بلند پایه بانک جهانی با شازه فاطمه وزیر مشاور دولت پاکستان در امور فناوری اطلاعات دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| هیأت بلند پایه بانک جهانی با شازه فاطمه وزیر مشاور دولت پاکستان در امور فناوری اطلاعات دیدار کرد.

یک هیئت بلندپایه بانک جهانی به سرپرستی آقای مارتین رایزر معاون رئیس منطقه ای آسیای جنوبی (SARVP) بانک جهانی روز دوشنبه با خانم شازه فاطمه خواجا وزیر مشاور دولت پاکستان در امور فناوری اطلاعات و مخابرات دیدار کرد.

وزیر مشاور پاکستان از هیئت بانک جهانی در دفتر خود استقبال کرد و در طول این جلسه بحث های مفصلی در مورد سفر تحول دیجیتال پاکستان، اقتصاد دیجیتال، اتصال، اینترنت 5G و پروژه تقویت اقتصاد دیجیتال (DEEP) انجام شد.

در این نشست همچنین سروان بازنشسته محمد محمود معاون وزیر فناوری اطلاعات و خانم تانیا ایدروس برگزارکننده کمیته دیجیتال پاکستان حضور داشتند.

شازه فاطمه در گفتگو با هیأت اظهار داشت: قرار گرفتن پاکستان در مسیر تحول دیجیتال، نشان دهنده عزم دولت برای دیجیتالی شدن است. خط مشی پاکستانِ دیجیتال راه را برای ارتقای سفر تحول دیجیتال پاکستان به سطح بعدی هموار می کند.

وی افزود: چشم انداز دولت برای پاکستان دیجیتال، رفاه اجتماعی و اقتصادی و توانمندسازی شهروندان از طریق تحول دیجیتال می باشد. در حال همکاری کامل با بخش خصوصی در این زمینه هستیم.

وزیر مشاور دولت پاکستان طی صحبت در مورد پروژه تقویت اقتصاد دیجیتال، خاطر نشان کرد که طرح به موقع تکمیل خواهد شد.

هیئت بانک جهانی از تلاش ها برای دیجیتالی شدن در پاکستان قدردانی کرد و دو طرف بر ادامه همکاری در زمینه اجرای مراحل مختلف پروژه تقویت اقتصاد دیجیتال DEEP توافق کردند.

ارسال نظر

 
1