خبر فوری

 
بزرگداشت یوم عمر حیله جدید عناصر تکفیری سپاه صحابه برای تحت شعاع قرار دادن عزای اباعبدالله حسین علیه السلام
کد خبر :1602570620

18:41 1402/05/01


برچسب ها : امام حسین علیه السلام, تفرقه, تفرقه افکنی, دسته عزاداری, سپاه صحابه, شیعه و سنی, عزاداری, گروه تکفیری سپاه صحابه, مسلمانان,

برپایی راهپیمایی یوم عمر، هدفی جز تفرقه و ایجاد تنش میان مسلمانان و تحت شعاع قرار دادن عزاداری امام حسین (ع) نخواهد داشت.


پنجاب: به گزارش راز نیوز | راهپیمایی وهابیت و اهل سنت افراطی به مناسبت کشته شدن خلیفه دوم شان در روز ساختگی و جعلی یکم محرم الحرام، زمانی که مسلمانان جهان برای حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام جامه سیاه بر تن کرده و خود را عزادار این مصیبت عظمی می دانند، هدفی جز تفرقه و ایجاد تنش میان مسلمانان و تحت شعاع قرار دادن عزاداری امام حسین (ع) نخواهد داشت.

از صدر اسلام تاکنون فرق مختلف از جمله وهابیت و عناصر تکفیری با بودجه یهود عنود به دنبال ایجاد تفرقه و تنش میان مسلمانان از جمله شیعه و سنی هستند و اینک ماجرای کشته شدن خلیفه دوم اهل تسنن در تاریخ یکم محرم الحرام و برپایی دسته های راهپیمایی، اقدام جدیدی از این دسته افراد در پاکستان با مجری گری سپاه صحابه می باشد.

در همین راستا، مفتی محمد قاسم فخری رهبر پارلمانی حزب تحریک لبیک پاکستان در مجلس ایالتی سند در این زمینه خواستار تعطیلی یکم محرم الحرام در تقویم پاکستان شد و در بیانیه ای اعلام کرد: سند تعطیلی سالروز کشته شدن عمر در یکم محرم الحرام در تقویم پاکستان به مجلس ایالتی سند ارائه شده است.

وی همچنین در این بیانیه از امضاء و حمایت اعضای اپوزیسیون مجلس ایالتی سند در خصوص تعطیلی یکم محرم الحرام مصادف با کشته شدن خلیفه دوم اهل تسنن که به یوم عمر معروف است، خبر داد.

از سوی دیگر، راهپیمایی های متعددی در مناطق مختلف پاکستان از جمله ایالات پنجاب، سند و بلوچستان به جهت بزرگداشت یوم عمر به رهبری و سرکردگی گروه تکفیری سپاه صحابه در حال برگزاری می باشند که بایستی منتظر عواقب آن در خدشه دار شدن روابط میان مسلمانان باشیم.

معاویه اعظم طارق عضو سابق مجلس ایالتی پنجاب یکی از عناصر کلیدی و بانیان برگزاری چنین تجمعاتی در ایام سوگواری اباعبدالله حسین علیه السلام به ویژه در شهرستان جهنگ ایالت پنجاب می باشد.

وی در حال حاضر نقش خود را در حزب راه حق پاکستان که توسط حکیم محمد ابراهیم قاسمی یکی از سرکردگان گروه تکفیری سپاه صحابه تأسیس شده است، ایفا می کند و خود فرزند اعظم طارق مؤسس گروه تکفیری و سازمان ضد شیعی سپاه صحابه می باشد.

بدیهی است، بزرگداشت یوم عمر در ایام سوگواری اهلبیت پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام، آن هم با رهبری عناصر تکفیری و ضد شیعی، پیامی جز تفرقه، ایجاد تنش و هرج و مرج میان مسلمانان نخواهد داشت.

بر اساس گزاره های تاریخی، جراحت عمر بن خطاب در مورخ 26 ذی الحجه سال 23 هجری قمری مورد وثوق و تایید فریقین قرار دارد و برپایی راهپیمایی به مناسبت کشته شدن خلیفه دوم در یکم محرم الحرام بازی جدیدی است که توسط دشمنان دستگاه امام حسین علیه السلام به راه افتاده است، و در اینجا پیامبر اکرم (ص) چنین می فرمایند: ان لقتل الحسین (ع) حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا؛ برای شهادت حسین (علیه السلام)، حرارت و گرمایی در دل ‌های مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی ‏شود.

ارسال نظر

 
1