خبر فوری

 
 
حملات مختلف جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه نیروهای پاکستانی
کد خبر :1602505833

09:54 1402/12/03


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حملات مختلف علیه نیروهای پاکستانی در نقاط مختلف ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما مورخه 17 فوریه(28 بهمن) با کمین در منطقه بند ملک از توابع بخش دندار شهرستان کیچ به نیروهای ارتش پاکستان حمله کردند.

وی افزود: در این حمله 4 تن از راکبان 2 دستگاه موتورسیکلت هدف حمله ما قرار گرفتند که در نتیجه آن 2 نظامی کشته و 2 تن دیگر نیز مجروح شدند.

وی تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما همچنین 16 فوریه(27 بهمن) سردار عبدالقیوم شاهوانی رئیس شورای اتحادیه محلی را در نزدیکی دفتر پست در مستونگ به وسیله نارنجک هدف حمله قرار دادند. او از عناصر حاکمیت اشغالگر است که در حال همکاری با ارتش پاکستان علیه نهضت آزادی خواهانه بلوچ می باشد.

وی گفت: تمامی این‌گونه افراد که در نسل کشی ملت بلوچ و جرایم ضد حقوق بشر با پاکستان همکاری می‌کنند در اهداف ما قرار دارند.

سخنگوی بی ال اف همچنین در یک بیانیه دیگر خود عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 21:00 دیشب پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستان در منطقه دازن تمپ را هدف حمله قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما پاسگاه دشمن را از فاصله نزدیک به وسیله سلاح‌های خودکار نشانه گرفتند که در نتیجه آن 2 نظامی موجود در این پاسگاه در دم به هلاکت رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و تا زمان آزادی سرزمینمان حملات علیه ارتش دشمن تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1