خبر فوری

 
سناتور سابق مشتاق احمد خان: پاکستان باید در حمایت از مظلومین غزه اقدامات عملی انجام دهد
کد خبر :1601354019

13:31 1403/02/25


برچسب ها : اسلام آباد, اعتراضات, تحصن, تظاهرات, سناتور مشتاق احمد خان, غزه,

سناتور سابق مشتاق احمد خان شب گذشته در مصاحبه ای، از پاکستان خواستار اقدامات عملی برای نجات مردم غزه و متوقف کردن عملیات رفح، شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| پس از آغاز عملیات اسرائیل در گذرگاه رفح در تداوم روند نسل کشی فلسطینی ها، صد ها تن از جوانان دانشجوی دانشگاه های اسلام‌آباد از جمله دانشجویان وابسته به حزب جماعت اسلامی در معیت سناتور مشتاق احمد راهپیمایی اعتراضی به اقدامات اسرائیل و در حمایت از غزه به راه انداختند.

این راهپیمایی که برای اعتراض مقابل سفارتخانه آمریکا قصد ورود به منطقه قرمز را داشت، از سوی نیروی پلیس متوقف شد و در میدان سرینا به تحصن نشست.

هرچند این رویه نیروی پلیس و دولت فدرال پاکستان در فضای مجازی مورد انتقادات شدیدی قرار گرفت، اما منع ورود به منطقه قرمز همچنان جریان دارد و از طرفی تحصن در حمایت از غزه هم ادامه دارد.

عمار خان یاسر مجری رسانه FocusMediaPk شب گذشته مصاحبه ای با مشتاق احمد خان انجام داد .

سناتور سابق در این مصحابه با تصریح بر اینکه این تحصن نه وابستگی به حزب سیاسی خاصی دارد و نه برای اهداف سیاسی است، گفت: این تحصن از سوی افرادی است که درد مردم مظلوم غزه و فلسطین را در دل های خود دارند؛

وی با بیان اهداف این تحصن، خاطر نشان ساخت: اهداف این تحصن تنها نجات غزه و متوقف کردن عملیات رفح است. باید از هر مسیری که می شود این اقدامات صورت گیرد، حتی اگر نیاز به استفاده از گزینه نظامی باشد. تا زمانی که پاکستان برای توقف عملیات رفح اقدامات عملی انجام ندهد، از اینجا بلند نمی شوم.

مشتاق خان ادامه داد: جمعیتی بالغ بر 1میلیون و پانصد هزار نفر از مردم غزه در حال حاضر در منطقه ای که اسرائیل آن را امن اعلام کرده بود، محاصره شده و از زمین و هوا توسط اسرائیل هدف حملات گسترده قرار گرفته اند.

وی افزود: با این وجود که نیروی پلیس تمامی تجهیزات ما، سیستم صوتی، خودرو و حتی آب آشامیدنی مان را توقیف کرده است، ما اینجا نشسته ایم و به تحصن خود تا زمانیکه پاکستان اقدامات عملی انجام نمی دهد، ادامه خواهیم داد.

ارسال نظر

 
1