خبر فوری

 
بی ال اف مسئولیت چهار حمله مختلف در کیچ را پذیرفت
کد خبر :1600241533

10:15 1403/05/23


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ, فرودگاه تربت, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای مسئولیت 4 حمله مختلف در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه ای مسئولیت 4 حمله مختلف در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) در تشریح جزئیات این حملات اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما در نخستین حمله حوالی ساعت 20 روز جمعه 19 مرداد پاسگاه ارتش دشمن واقع در منطقه ناصرآباد را به وسیله سلاح های خودکار و سنگین خود هدف قرار دادند که خسارات مالی و جانی برای آنها به همراه داشت.

وی گفت: در دومین حمله فدائیان بلوچ حوالی ساعت 20:30 روز یکشنبه 21 مرداد اردوگاه مرکزی ارتش دشمن واقع در منطقه آبسر شهر تربت را هدف حملات سلاح های سنگین خود قرار دادند که در نتیجه آن خسارات مالی و جانی به نیروهای دشمن وارد آمد.

وی خاطرنشان کرد: در سومین حمله مبارزان بلوچ، پاسگاه ارتش پاکستان در میدان آموزش شهر تربت مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه آن یک نظامی دشمن کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی شد، فدائیان بلوچ ما پس از این حمله با موفقیت از منطقه متواری شدند.

سرگرد گهرام بلوچ افزود: همچنین در یک حمله دیگر مبارزان بلوچ دوربین های نصب شده توسط ارتش، سازمان اطلاعات پاکستان و سازمان استخبارات نظامی پاکستان در جاده فرودگاه شهر تربت را نشانه گرفتند و از کار انداختند.

وی اضافه نمود: ارتش دشمن که از حمله فدائیان بلوچ دچار سردرگمی شده بود به منظور سرپوش نهادن بر شکست و ترس خود اقدام به تیراندازی به سوی مناطق مسکونی و مردم عادی می کند، اما مبارزان مسلط به تاکتیک های جنگی پس از هدف قرار دادن دشمن با موفقیت از منطقه متواری می شوند.

وی در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به جشن استقلال پاکستان در 14 اوت اظهار داشت: روز 14 اوت روز سیاه برای مردم بلوچ به شمار می رود و تمامی مراسمات مربوط به این روز در اهداف فدائیان بلوچ ما قرار دارند، ملت بلوچ از اینگونه مراسمات دوری اختیار کنند زیرا هر لحظه امکان وقوع حمله علیه آن وجود دارد.

وی در پایان این بیانیه عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت تمامی این 4 حملات را بر عهده می گیرد و تا زمان آزادی کامل بلوچستان حملات ما علیه حاکمیت اشغالگر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1