خبر فوری

 
 
بازدید ژنرال سید عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان از خط مرزی مشترک افغانستان در منطقه باجور
کد خبر :1599582829

15:59 1402/02/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, خط مرزی دیورند, ژنرال سید عاصم منیر احمد, شهرستان باجور, فرمانده ارتش پاکستان, مرز پاکستان و افغانستان,

فرمانده ارتش پاکستان در نخستین روز از عید سعید فطر با حضور در منطقه مرزی باجور در مرز مشترک افغانستان در کنار نیروهای مرزبانی به اقامه نماز عید فطر پرداخت.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| فرمانده ارتش پاکستان در نخستین روز از عید سعید فطر با حضور در منطقه مرزی باجور در مرز مشترک افغانستان در کنار نیروهای مرزبانی به اقامه نماز عید فطر پرداخت.

طبق اعلام روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر احمد فرمانده ارتش پاکستان در روز عید سعید فطر در خط مرزی مشترک پاکستان-افغانستان واقع در منطقه باجور ایالت خیبر پختون خوا در کنار نیروهای مرزبانی نماز عید فطر را اقامه نمود.

فرمانده ارتش پاکستان سپس در دیدار با نیروهای مرزبانی اظهار داشت: ارتش پاکستان برای دفاع از مرزهای خود مصمم و آماده است و نیروهای مسلح پاکستان همواره آماده دفع هرگونه خطر برای حفظ تمامیت ارضی کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: محافظان جان برکف پاکستان علی رغم تمامی مشکلات و سختی مسیر، آب و هوا و دوری از عزیزانشان انجام وظایف را مقدم می‌دانند؛ زیرا هیچ چیزی بیش از حفاظت از مرزهای کشور ارزشمندتر نیست.

ژنرال سید عاصم منیر احمد در ادامه اظهارات خود ضمن درود به روان شهدای ارتش تأکید کرد ما در روز عید نباید جان فشانی و ایثارگری شهدا که برای دفاع از سرزمین و ریشه کن کردن تروریسم را فراموش کنیم.

فرمانده ارتش پاکستان در پایان برای اعضای خانواده شهدای ارتش آرزوی سلامتی را مسئلت کرد.

ارسال نظر

 
1