خبر فوری

 
 
تأکید وزیر بهداشت پاکستان بر توسعه همکاری‌ها میان اسلام آباد و واشنگتن در زمینه تولید دارو
کد خبر :159169538

13:18 1402/02/28


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سازمان تنظیم مقررات داروی پاکستان, سازمان غذا و داروی آمریکا, عبدالقادر پتیل, واشنگتن, وزیر بهداشت پاکستان, کارخانه تولید دارو,

عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت و درمان پاکستان طی بازدید با مقامات سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) بر لزوم توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و آمریکا در بخش تولیدات دارویی تأکید کرد.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت و درمان پاکستان طی بازدید با مقامات سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) بر لزوم توسعه همکاری‌ها میان پاکستان و آمریکا در بخش تولیدات دارویی تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عبدالقادر پاتل وزیر بهداشت و درمان دولت فدرال پاکستان که در سفری رسمی در آمریکا حضور دارد روز چهارشنبه با مسئولان عالی رتبه سازمان غذا و داروی آمریکا(FDA) دیدار نمود.

در این دیدار که مدیر اجرایی سازمان تنظیم مقررات داروی پاکستان نیز حضور داشت دو طرف در خصوص همکاری‌های فنی میان سازمان تنظیم مقررات داروی پاکستان و سازمان غذا و داروی آمریکا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وزیر بهداشت و درمان پاکستان در این دیدار ابراز داشت: سازمان تنظیم مقررات داروی پاکستان از مهارت‌های فنی پیشرفته سازمان اف دی ای برای گزارش و جلوگیری از داروهای تقلبی در بازار استفاده خواهد کرد.

وی افزود: در حال تلاش برای استاندارد سازی سازمان تنظیم مقررات داروی پاکستان مطابق با معیارهای بین‌المللی و ارائه بدون وقفه داروهای استاندارد به مردم هستیم و یک کارگروه ملی برای متوقف نمودن داروهای تقلبی تشکیل شده است.

ارسال نظر

 
1