خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به نیروهای ارتش پاکستان در چهار منطقه مختلف
کد خبر :1588740630

10:16 1402/08/04


برچسب ها : ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در چهار منطقه مختلف از ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ موسوم به جبهه آزادی بخش بلوچستان طی بیانیه‌ای از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در چهار منطقه مختلف از ایالت بلوچستان خبر داد.

طبق جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما به صورت هم‌زمان نیروهای ارتش پاکستان را در چهار نقطه مختلف هدف حمله قرار داده و خسارات مالی و جانی به ارتش دشمن وارد نمودند.

وی افزود: این حمله تحت یک راهبرد منظم علیه دشمن در روز سه شنبه علیه پادگان ارتش در منطقه نلی، اردوگاه واقع در منطقه رندک نوکجو و پاسگاه‌های واقع در پگر و میان کلات توسط چهار دسته مختلف از فدائیان بلوچ صورت گرفت، در این حملات علاوه بر استفاده از سلاح‌های سنگین و جدید یک تیم تک تیرانداز نیز مشارکت داشت.

وی با بیان اینکه این حملات از ساعت 7 بعد از ظهر الی 9 شب به طول انجامید ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7 شامگاه سه شنبه 2 آبان ماه مراکز مختلف وابسته به ارتش پاکستان در مشکه را هدف قرار داده و سلسله حملات منظم علیه دشمن را آغاز کردند.

وی در تشریح جزئیات این حمله خاطرنشان کرد: پادگان ارتش پاکستان واقع در منطقه نلی را از چندین جانب هدف راکت و نارنجک اندازهای ای 1 قرار دادیم که به داخل پادگان اصابت گردید، این حمله خسارات مالی و جانی برای ارتش اشغالگر را در بر داشت، پس از آن فدائیان بلوچ ما با استفاده از مسلسل ال ام جی تا مدت طولانی اقدام به تیراندازی به اهداف دشمن نمودند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین به صورت هم‌زمان اردوگاه بزرگ ارتش پاکستان واقع در رندک نوکجو و پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه پگر را نیز با استفاده از سلاح‌های سنگین و جدید هدف قرار دادند. هم‌زمان تیم تک تیرانداز ما نیز نیروهای مستقر در پاسگاه ارتش پاکستان در منطقه میانی کلات را نیز نشانه گرفتند.

وی ابراز داشت: این حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان بیانگر عزم مصمم و منظم قدرت ملی بلوچ علیه دشمن است و این قدرت توانایی مقابله با دشمن در چندین جبهه به صورت هم‌زمان را داراست. ارتش پاکستان علی رغم دارا بودن تمامی تجهیزات نظامی و جنگی ارتش پوشالی بیش نیست، بی ال اف با حمایت مردم بلوچ نیروهای پاکستانی را از سرزمین بلوچ بیرون خواهد راند. به زودی روزی فرا می‌رسد که عرصه برای دشمن تنگ‌تر خواهد شد و هیچ چاره‌ای جز فرار از میدان و ترک سرزمین بلوچ برای دشمن باقی نخواهد ماند.

ارسال نظر

 
1