خبر فوری

 
سه کشته و 4 زخمی در اثر حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در شهرستان خیبر پاکستان
کد خبر :1587757142

13:50 1402/04/29


برچسب ها : انفجار انتحاری, بمبگذار انتحاری, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, حمله به پاسگاه, حمله تروریستی,

در پی حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا سه نیروی پلیس جان باخته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله تروریستی به پاسگاه پلیس در شهرستان خیبر ایالت خیبر پختون خوا سه نیروی پلیس جان باخته و 4 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، ساعتی قبل انفجاری مهیب در بازار بخش باره از توابع شهرستان قبایلی نشین خیبر رخ داد و هم‌زمان صدای تیراندازی نیز شنیده شد.

به گفته منابع امدادرسانی این انفجار در نزدیکی پاسگاه پلیس واقع در بازار بخش باره شهرستان خیبر به وقوع پیوست، پس از این انفجار صدای تیراندازی گسترده به گوش رسید که فضای رعب و وحشت را بر منطقه حکم‌فرما نمود.

در نتیجه این انفجار 3 نیروی پلیس کشته شده و 4 نفر دیگر نیز زخمی شدند و تیم‌های امدادرسانی تمامی مجروحان را به بیمارستان منتقل نمودند.

به گفته پلیس این انفجار احتمالاً از نوع انتحاری بوده است، پس از این انفجار تمام بازار بخش باره تعطیل شده و منطقه تحت محاصره نیروهای امنیتی قرار گرفته است.

طبق اعلام مقامات پلیس، نیروهای پلیس با واکنش به هنگام خود دو تن از مهاجمان را در درب ورودی متوقف کردند و این دو مهاجم اقدام به تیراندازی و انفجار کردند که در نتیجه 4 نیروی پلیس زخمی شدند، وضعیت یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

لازم به ذکر است دو روز قبل نیز انفجاری مهیب خودروی حامل نیروهای امنیتی پاکستان را در منطقه حیات آباد پیشاور را طعمه خود نمود که در نتیجه آن تعداد زیادی کشته و زخمی شدند.

مسئولیت این حمله پس از ساعاتی توسط گروه تروریستی تازه تأسیس موسوم به تحریک جهاد پاکستان بر عهده گرفته شد.

ارسال نظر

 
1