خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان با نماینده مسئول در امور زائران وزارت حج و عمره عربستان سعودی
کد خبر :1587692241

14:55 1402/02/05


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حج و زیارت, ریاض, سناتور محمد طلحه محمود, معاون وزیر حج و عمره عربستان, وزیر امور مذهبی پاکستان,

وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان و نماینده مسئول در امور زائران وزارت حج و عمره عربستان سعودی در دیدار امروز خود پیرامون امور مختلف مربوط به حج و زائران به بحث و گفتگو پرداختند.


ریاض: به گزارش راز نیوز| وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان و نماینده مسئول در امور زائران وزارت حج و عمره عربستان سعودی در دیدار امروز خود پیرامون امور مختلف مربوط به حج و زائران به بحث و گفتگو پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سناتور محمد طلحه محمود وزیر امور مذهبی دولت فدرال پاکستان که به منظور رایزنی با مقامات عربستانی در خصوص امور حج به این کشور سفر کرده است، ظهر امروز با محمد بن عبدالرحمان البیجاوی نماینده مسئول زائران وزارت حج و عمره عربستان دیدار نمود.

در این دیدار امور مربوط به زائران حج عمره و تمتع، تدابیر صورت گرفته در زمینه مدیریت امور زائران و تسهیلات طرح جاده به مکه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مسئول در امور زائران حج و عمره در جریان این دیدار بر عهده گرفتن مقام وزارت امور مذهبی را به سناتور محمد طلحه محمود تبریک گفت و قول مساعد همکاری همه جانبه در امور حج را داد.

در ادامه این دیدار وزیر امور مذهبی پاکستان از مقامات عربستان سعودی و ولیعهد این کشور برای برگزاری موفقیت آمیز مناسک عمره در ماه مبارک رمضان تمجید کرد.

ارسال نظر

 
1