خبر فوری

 
ارتش ملی گرای بلوچ: یکی از اعضای مهم لشکر خراسان و عامل آژانس های اطلاعاتی را هدف قرار دادیم
کد خبر :1584707913

14:50 1402/05/22


برچسب ها : BNA, ارتش ملی گرای بلوچ, پذیرش مسئولیت حمله, تجزیه طلب, ترور, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, گورکوپ, لشکر خراسان داعش, مرید بلوچ,

ارتش ملی گرای بلوچBNA در پیامی اظهار داشت که دکتر علی جان فرزند صاحبداد از عوامل آژانس های اطلاعاتی پاکستان، جاسوس و عضو مهم گروه ستیزه جوی مذهبی لشکر خراسان را هدف قرار دادیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مرید بلوچ سخنگوی ارتش ملی گرای بلوچBNA طی پیامی اظهار داشت که شبه نظامیان ما یکی از عوامل آژانس های اطلاعاتی، جاسوس و عضو مهم لشکر خراسان به نام دکتر علی جان فرزند صاحبداد را در منطقه گورکوپ شهرستان کیچ زمانیکه درحال آماده شدن برای رفتن به تربت جهت انجام ماموریت سپرده شده از سوی ارتش پاکستان بود، هدف قرار دادند.

به گفته سخنگو: شخص ذکر شده از سال 2016 میلادی طی همکاری با ارتش پاکستان و گروه ستیزه جوی مذهبی به نام لشکر خراسان در عملیات های نظامی ضد شبه نظامیان بلوچ در مناطق گورکوپ، تربت، هوشاپ، پیدارک، پسنی و پنجگور دست داشته است. این سازمان به دلیل بلوچ بودن نامبرده، در سال های 2021 و 2022 میلادی طی تماس با وی، به او هشدار دوری از سیاست های نسل کشی بلوچ زیرنظر هیئت حاکمه پاکستان را داده بود اما با وجود این هشدارها، او در کشتار مردم به نام دین و ربودن بلوچ های بی گناه، علیه رهبران بلوچ و دعوت از جوانان بلوچ به تسلیم شدن، پیوستن به ارتش پاکستان و گروه تروریستی لشکر خراسان فعال بود.

مرید بلوچ افزود: مسئولیت ترور این مجرم ملی را ارتش ملی گرای بلوچ قبول می کند و اذعان می داریم که در این عملیات یک دختر بلوچ نیز زخمی شد که ابراز تاسف می کنیم. ما مجددا تمامی بلوچ های این چنینی را به اجتناب از فعالیت های ضد ملی هشدار می دهیم که در غیر این صورت بخشیده نخواهند شد.

ارسال نظر

 
1