خبر فوری

 
 
دستگیری 4 عضو گروهک تروریستی حافظ گل بهادر در منطقه بنون ایالت خیبر پختون خوا
کد خبر :1584247480

15:18 1401/09/24


برچسب ها : بنون, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سی تی دی, گروه حافظ گل بهادر, گروهک تروریستی, نیروهای امنیتی پاکستان,

طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم ایالت خیبر پختون خوا در شهرستان بنون 4 تروریست وابسته به گروهک حافظ گل بهادر دستگیر شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات دایره مبارزه با تروریسم ایالت خیبر پختون خوا در شهرستان بنون 4 تروریست وابسته به گروهک حافظ گل بهادر دستگیر شدند.

طبق اعلام دایره مبارزه با تروریسم، به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه نیروهای دایره مبارزه با تروریسم عملیاتی را در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا آغاز نمودند، در این عملیات 4 تروریست دستگیر و از آنان چندین قبضه اسلحه، چند دستگاه تلفن همراه و دیگر وسایل کشف و ضبط گردید.

به گفته مقامات سی تی دی تروریست‌های دستگیر شده از اعضای گروهک عتیق الرحمان معروف به تیپو گل وابسته به گروهک تروریستی حافظ گل بهادر هستند، این افراد در ترور نیروهای پلیس و باج‌گیری نقش دارند.

همچنین در یک عملیات جداگانه دایره مبارزه با تروریسم در شهرستان بنون یک تروریست سرشناس و تحت تعقیب به نام اختر وابسته به گروهک حافظ گل بهادر دستگیر شد، برای سر این تروریست مبلغ 2 میلیون روپیه به عنوان پاداش از سوی دولت محلی ایالت خیبر پختون خوا اعلام شده بود.

ارسال نظر

 
1