خبر فوری

 
پاسخ سنگین پاکستان به تعرضات طالبان افغانستان در منطقه مرزی نوشکی
کد خبر :1583332266

12:37 1403/07/18


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایالت بلوچستان, پاکستان و افغانستان, خط مرزی دیورند, درگیری مرزی, طالبان افغانستان, مرز پاکستان و افغانستان, نوشکی, نیروهای مرزبانی افغانستان, نیروهای مرزبانی پاکستان, نیروهای مسلح پاکستان,

مرزبانان ارتش پاکستان تعرضات نیروهای طالبان افغانستان در بخش مرزی غزنالی واقع در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان را با پاسخی دندان شکن سرکوب نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| مرزبانان ارتش پاکستان تعرضات نیروهای طالبان افغانستان در بخش مرزی غزنالی واقع در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان را با پاسخی دندان شکن سرکوب نمودند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در پی تیراندازی نیروهای افغان به سمت پاسگاه های مرزی پاکستان در منطقه مرزی غزنالی، نیروهای مرزبانی پاکستان در پاسخی دندان شکن اقدام به هدف قرار دادن متقابل پاسگاه های مرزی افغانستان نمودند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای پاکستان در حال تعمیر حصارهای مرزی بودند که از جانب مرزبانان طالبان هدف تیراندازی قرار دادند که منجر به آغاز درگیری میان مرزبانان دو طرف گردید. واکنش به هنگام نیروهای پاکستانی، تلفات سنگینی را برای نیروهای افغان به همراه داشت.

این منابع افزودند: پاکستان به اقدامات خود برای حفاظت از مرزها ادامه خواهد داد، تعرض بدون دلیل نیروهای طالبان پیش از این نیز صورت گرفته است و نیروهای مسلح پاکستان تحت هیچ شرایطی اجازه تعرض به تمامیت ارضی خود را نخواهند داد.

ارسال نظر

 
1