خبر فوری

 
بازداشت یک فرد وابسته به داعش در عملیات مشترک پلیس و نیروهای مبارزه با تروریسم در پیشاور
کد خبر :1583264705

13:19 1402/08/20


برچسب ها : پلیس پیشاور, پلیس خیبر پختون خوا, پیشاور, داعش, داعش خراسان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, دولت اسلامی عراق و شام, سی تی دی,

پلیس و دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی مشترک در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا موفق شدند یک فرد وابسته به داعش که تأمین مالی این گروه را بر عهده داشت را دستگیر نمایند.


پیشاور: به گزارش راز نیوز| پلیس و دایره مبارزه با تروریسم طی عملیاتی مشترک در شهر پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا موفق شدند یک فرد وابسته به داعش که تأمین مالی این گروه را بر عهده داشت را دستگیر نمایند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، طی عملیات مشترک نیروهای مبارزه با تروریسم و پلیس در شهر پیشاور یک تروریست تبعه افغانستان به نام سلطان شناسایی و دستگیر شد.

فرد دستگیر شده در پوشش فعالیت‌های تجاری، تأمین مالی گروه تروریستی داعش را بر عهده داشت، از وی مبلغ 11 هزار دلار آمریکا، 150 هزار یورو به همراه 22 هزار ریال عربستان کشف و ضبط گردید.

برای فرد دستگیر شده پرونده قضایی تحت چندین ماده مرتبط با فعالیت‌های تروریستی تشکیل شده است و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر افراد مرتبط با وی به نام‌های فیروز، رئوف، محمد حسن و خان محمد ادامه دارد.

ارسال نظر

 
1