خبر فوری

 
 
اس آر ای: مسئولیت حمله به کلانتری جامشورو را برعهده می گیریم
کد خبر :1581890232

10:23 1403/08/06


برچسب ها : SRA, ارتش انقلابی سندهو دیش, ایالت سند, پذیرش مسئولیت حمله, پلیس ایالت سند, جامشورو, نارنجک, کلانتری,

ارتش انقلابی سِند در بیانیه ای با برعهده گرفتن مسئولیت حمله با نارنجک دستی به کلانتری جامشورو، این حمله را در واکنش به اقدامات فزاینده فراقانونی نیروی پلیس محلی که با هدف سرکوب ملی گرایان انجام می شود، عنوان کرد.


سند: به گزارش راز نیوز| سدهو سندی سخنگوی ارتش انقلابی سند SRA گروه تجزیه طلب فعال در ایالت سند در بیانیه ای مسئولیت حمله با نارنجک دستی به کلانتری جامشورو را برعهده گرفت.

وی در بیان علت این حمله، گفت: نیروی پلیس سند به ویژه دایره مبارزه با تروریسم CTD جامشورو با هدف خشنودی آژانس های امنیتی در اقداماتی از قبیل آزار و اذیت افراد ملی گرا و خانواده های آنان، ربایش های اجباری، به شهادت رساندن و زخمی کردن این افراد در درگیری های ساختگی دست دارند. همچنین شبانه با یورش به موسسات آموزشی، ضمن تحقیر معلمان و دانشجویان دختر، مرتکب هتک حرمت نیز شده اند.

سخنگوی این گروه مسلح تجزیه طلب در ادامه بیانیه خطاب به نیروی پلیس ایالت سند و به ویژه جامشورو هشدار داد که باید از کارهایی که به دستور و برای خشنودی آژانس های امنیتی انجام می دهند، دست بکشند که در غیر این صورت حملات تشدید یافته و با روش های مختلفی انجام خواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد که ارتش انقلابی سند به مقاومت خود تا آزادی کامل سرزمین سِند ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1