خبر فوری

 
 
وزیر فدرال پاکستان در دیدار با هیئت آذربایجان: خواستار تقویت بیشتر روابط دوجانبه در بخش تکنولوژی هستیم
کد خبر :1566882228

15:19 1402/04/27


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, روابط دوجانبه, سید امین الحق, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و مخابرات پاکستان,

هیئتی از کشور آذربایجان به ریاست راشد نیبیوف وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل امروز سه شنبه (27 تیر) با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئتی از کشور آذربایجان به ریاست رشاد نیبیوف وزیر توسعه دیجیتال و حمل و نقل امروز سه شنبه (27 تیر) با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.

وزیر فدرال پاکستان در این دیدار ضمن برجسته سازی اهمیت مناسبات با کشور آذربایجان برای پاکستان، اظهار داشت که دو کشور روابط برادرانه مستحکمی دارند و پاکستان خواستار تعمیق و تقویت بیشتر روابط دوجانبه در بخش تکنولوژی است.

امین الحق وزیر فناوری اطلاعات پاکستان بیان داشت که درحال تلاش برای دستیابی به چشم انداز "پاکستان دیجیتال" نخست وزیر پاکستان هستیم. اقداماتی همراه با صنعت فناوری اطلاعات برای تحول دیجیتال در کشور در حال انجام است.

در این بین طرفین درخصوص انتقال فناوری دیجیتال، توسعه نرم افزار، صادرات فناوری به طور مفصل تبادل نظر کرده و بر افزایش همکاری بین دو کشور در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات توافق کردند.

وزیر توسعه دیجیتال آذربایجان با تاکید بر ضرورت تشکیل کارگروه مشترک بین دو کشور جهت تقویت بیشتر روابط در بخش فناوری اطلاعات و مخابرات، اظهار داشت که آذربایجان خواستار کار با پاکستان در زمینه توسعه نرم افزار می باشد.

ارسال نظر

 
1