خبر فوری

 
اسلام آباد: ربوده شدن دانشجوی بلوچ داخل آمبولانس
کد خبر :1565700124

11:21 1402/12/10


برچسب ها : اسلام آباد, افراد ربوده شده بلوچ, دانشجویان بلوچ, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, مامور سازمان های امنیتی, نیرو های امنیتی,

دانشجوی بلوچ مشغول به تحصیل در اسلام آباد پایتخت پاکستان توسط ماموران نهادهای امنیتی پاکستان با خودروی آمبولانس بدون پلاک ربوده شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز|یک دانشجوی بلوچ مشغول به تحصیل در اسلام آباد پایتخت پاکستان به نام امتیاز عالم روز چهارشنبه (9 اسفند) توسط مأموران سرویس های اطلاعاتی پاکستان ربوده شد.

به گفته منابع آگاه، این دانشجوی بلوچ که ساکن منطقه نال شهرستان خضدار ایالت بلوچستان است از محل خوابگاه خود در داخل توسط یک آمبولانس به محلی ناشناس منتقل گردید. امتیاز عالم فارغ التحصیل دانشگاه کشاورزی هیراد شهر راولپندی است و در حال گذراندن مقطع کارشناسی ارشد در موسسه ملی بهداشت اسلام آباد بود.

دوستان امتیاز عالم ضمن تایید این خبر تصاویر ویدئویی مرتبط با این واقعه را منتشر کردند. در این تصاویر می‌توان مشاهده کرد که یک دستگاه آمبولانس بدون پلاک با سرعت در حال حرکت در محوطه خوابگاه است و چند فرد مسلح امتیاز عالم را کشان کشان با خود به همراه می‌برند. نهادهای مختلف سیاسی، مدنی و برخی از اصحاب رسانه با انتشار این تصاویر در صفحات کاربری خود به این واقعه واکنش نشان دادند.

 

حامد میر روزنامه نگار و تحلیلگر برجسته پاکستانی نیز با انتشار تصاویر ویدئویی مرتبط با این واقعه عنوان داشت: در تاریخ درج خواهد شد که در زمان نخست وزیری انوار الحق کاکر روند ربوده شدن بلوچ ها در داخل آمبولانس کلید زده شد تا کمی از بدنام شدن خودروهای ویگو کاسته شود.

ارسال نظر

 
1