خبر فوری

 
بیش از 19 هزار مدرسه دینی ایالت پنجاب زیر ذره بین نهادهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1565439747

11:09 1403/01/28


برچسب ها : ایالت پنجاب, پلیس پنجاب, ثبت مدارس دینی, دایره مبارزه با تروریسم, سازمان های اطلاعاتی پاکستان, گروه های تروریستی, مدارس دینی, نیروهای امنیتی پاکستان,

دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب از آغاز طرح تشدید تدابیر امنیتی و تحت رصد قرار دادن فعالان مذهبی و مدارس دینی واقع در این ایالت به منظور مقابله با هرگونه اقدام تروریستی خرابکارانه خبر داد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب از آغاز طرح تشدید تدابیر امنیتی و تحت رصد قرار دادن فعالان مذهبی و مدارس دینی واقع در این ایالت به منظور مقابله با هرگونه اقدام تروریستی خرابکارانه خبر داد.

به گزارش رسانه‌های پاکستان به نقل از دایره مبارزه با تروریسم ایالت پنجاب، در راستای این طرح روند برچسب گذاری جغرافیایی بیش از 19 هزار مدرسه علوم دینی واقع در ایالت پنجاب تکمیل شده است.

همچنین نظارت و رصد دقیق فعالیت و تحرکات 9 هزار و 883 فرد فعال در ایالت پنجاب نیز آغاز شده است.

در این گزارش به نقل از آمار دایره مبارزه با تروریسم گفته شده است که در حال حاضر تعداد 2 هزار و 298 نفر از اتباع آموزش دیده افغان در سطح ایالت پنجاب حضور دارند، همچنین 540 نفر از افراد آزاد شده از زندان های افغانستان نیز تحت رصد نهادهای امنیتی قرار گرفته اند.

علاوه بر این 1566 نفر از افرادی که آموزش های مرتبط با فعالیت های تروریستی را فرادیده اند و 65 نفر از افرادی که از سوریه بازگشته اند در فهرست افراد مورد رصد قرار دارند.

به گفته دایره مبارزه با تروریسم، نظارت و رصد 753 نفر از عناصر تروریستی نیز تشدید یافته است.

طبق اعلام سی تی دی، تمامی افرادی که در فهرست نظارت نهادهای امنیتی پاکستان قرار گرفته‌اند وابسته به گروه‌ها و سازمان‌های ممنوع الفعالیت هستند.

 

ارسال نظر

 
1