خبر فوری

 
تأکید اسحاق دار بر عزم اسلام آباد برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی با توکیو
کد خبر :1564914294

11:01 1401/11/14


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ژاپن, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سفیر ژاپن, محمد اسحاق دار, وزیر خزانه داری پاکستان,

وزیر خزانه داری و درآمد فدرال پاکستان در دیدار با سفیر ژاپن بر عزم پاکستان برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی با ژاپن تأکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر خزانه داری و درآمد فدرال پاکستان در دیدار با سفیر ژاپن بر عزم پاکستان برای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی با ژاپن تأکید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، وادا متسوهیر سفیر ژاپن در اسلام آباد روز گذشته با سناتور محمد اسحاق دار وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر ژاپن به تشریح روابط دوستانه میان پاکستان و ژاپن پرداخت و افزود: پاکستان و ژاپن دارای روابط دوستانه و نزدیک هستند که با گذشت زمان در حال تقویت و ارتقا است. ژاپن یکی از بزرگ‌ترین شرکای توسعه یافته پاکستان است و ما اطمینان داریم روابط و سطح همکاری‌های دو کشور در آینده در جهت منافع مشترک بیش از پیش تقویت خواهد یافت.

سناتور اسحاق دار در ادامه اظهارات خود گزارش مختصری از وضعیت اقتصادی پاکستان، چالش‌های پیش روی اقتصادی، سیاست‌های اقتصادی دولت و اصلاحات صورت گرفته در این زمینه را به سفیر ژاپن ارائه داد و بر عزم پاکستان برای ارتقای همکاری‌های تجاری و اقتصادی دوجانبه میان اسلام آباد و توکیو تأکید کرد.

در ادامه این دیدار سفیر ژاپن با تأکید بر جایگاه روابط پاکستان و ژاپن نسبت به تعامل بیشتر با پاکستان در زمینه‌های تجاری و اقتصادی ابراز تمایل نمود.

وی سپس به تشریح فعالیت نهادهای ژاپنی فعال در بخش‌های مختلف پاکستان پرداخت و بر عزم دولت خود برای ارتقای روابط در زمینه سرمایه گذاری و کسب و کار تأکید کرد.

سفیر ژاپن با اطمینان بخش دانستن سیاست‌های اقتصادی دولت حاکم پاکستان گفت: امیدواریم روابط تجاری و اقتصادی دو کشور بیش از پیش تقویت و ارتقا یابد.

در این دیدار همچنین امور مربوط به سفر قریب‌الوقوع وزیر خزانه داری پاکستان به ژاپن نیز مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1