خبر فوری

 
ربوده شدن 5 شهروند بلوچ توسط نهادهای امنیتی پاکستان از نقاط مختلف ایالت بلوچستان
کد خبر :1564589844

13:13 1401/09/12


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان پنجگور, شهرستان خضدار, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات در نقاط مختلف ایالت بلوچستان 5 شهروند بلوچ از جمله یک دانشجو را بازداشت و به محل ناشناس منتقل کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیات در نقاط مختلف ایالت بلوچستان 5 شهروند بلوچ از جمله یک دانشجو را بازداشت و به محل ناشناس منتقل کردند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان روز چهارشنبه مورخ 9 آذر در عملیاتی در منطقه منگچر شهر قلات عبدالرشید فرزند میر احمد را از مغازه وی بازداشت نمودند.

به گفته اهالی این منطقه تعداد گسترده ای از نیروهای امنیتی ارتش پاکستان بازار را تحت محاصره گرفتند و سپس این جوان بلوچ را از مغازه بازداشت و به محل ناشناس منتقل کردند به صورتی که تاکنون هیچ وضعیتی از وی در دست نیست.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین پنجشنبه شب عبدالله دانشجوی را به همراه عموی وی به نام محبوب بلوچ از منطقه پروم شهرستان پنجگور دستگیر و ناپدید نمودند.

علاوه بر این اطلاعاتی مبنی بر ربوده شدن یک شهروند دیگر بلوچ نیز گزارش شده است اما جزئیات آن فعلا مخابره نشده است.

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان همچنین دو جوان بلوچ دیگر را از شهرستان خضدار ایالت بلوچستان بازداشت و ناپدید نمودند.

به گفته منابع آگاه محلی، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان طی عملیاتی در منطقه گریشه شهرستان خضدار دو شهروند بلوچ به نام افضل فرزند عباس و نور خان فرزند علی را دستگیر و به زندان های مخوف اطلاعاتی منتقل کردند.

ارسال نظر

 
1