خبر فوری

 
 
وضعیت مهاجران پاکستانی مقیم اروپا محور رایزنی سفیر اتحادیه اروپا با جواد سهراب ملک
کد خبر :1564522228

18:18 1402/05/29


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه اروپا, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های خارج از کشور, دیدار, رایزنی, سفیر اتحادیه اروپا, گفتگو, مهاجران پاکستانی,

خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا با جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا با جواد سهراب ملک دستیار ویژه نخست وزیر در امور پاکستانی های مقیم خارج در اسلام آباد به گفتگو و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات، در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه از جمله گسترش روابط و همکاری میان پاکستان و اتحادیه اروپا همچنین سناریوی سیاسی کنونی همراه با مسائل مهم مربوط به مهاجران پاکستانی مقیم اتحادیه اروپا مورد بحث و تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

در همین حال، جواد سهراب ملک پاکستانی های مقیم خارج را پایه و ستون اصلی اقتصاد کشور توصیف کرد و گفت: پاکستانی های مقیم خارج نقش مهمی در اقتصاد کشور خود دارند و از این بابت دولت بایستی نقش خود را در راستای توسعه رفاه آنها در خارج از کشور ایفا نماید.

وی همچنین ضمن اشاره به موقعیت استراتژیک جغرافیایی و نقش پاکستان به عنوان محرک صلح در منطقه، سفیر اتحادیه اروپا را از سیاست ها و اولویت های اقتصادی دولت برای مقابله با وضعیت چالش برانگیز اقتصادی جاری و ثبات و رشد اقتصادی در کشور مطلع ساخت.

در پایان نیز هر دو طرف بر تداوم ایفای نقش خود در گسترش روابط و همکاری های اقتصادی میان پاکستان و اتحادیه اروپا تاکید و تصریح نمودند.

ارسال نظر

 
1