خبر فوری

 
دیدار مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس با وزیر اقتصاد پاکستان
کد خبر :156088428

16:29 1403/02/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس, وزیر اقتصاد پاکستان, وزیر امور اقتصادی پاکستان, کمک مالی,

وزیر اقتصاد پاکستان از حمایت و کمک مستمر مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس به مردم این کشور تشکر کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| جو مویر مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس در پاکستان امروز با احد خان چیمه وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار کرد.

بر اساس گزارش روز سه شنبه وزارت امور اقتصادی پاکستان: در این دیدار رضوان اعظم سرپرست تیم توسعه مشترک المنافع خارجی FCDO و مقامات ارشد وزارت امور اقتصادی نیز حضور داشتند.

وزیر اقتصاد از حمایت و کمک مستمر مدیر توسعه کمیسیون عالی انگلیس به مردم پاکستان تشکر کرد و بر تعهد دولت پاکستان برای همکاری مستمر با FCDO برای توسعه اجتماعی و اقتصادی پاکستان تاکید کرد.

مدیر توسعه از وزیر فدرال پاکستان برای مشارکت قوی و تلاش های مشترک جهت رسیدگی به موضوعاتی مانند کاهش فقر، تغییرات آب و هوا، ابزارهای مالی و سیستم های مالی و پاسخگویی تشکر کرد.

طرفین در این نشست توافق کردند که همکاری بین دولت پاکستان و FCDO را در زمینه های کلیدی ذکر شده ارتقا دهند و ابزارهای نوآورانه تامین مالی سبز را برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و حمایت از طرح های بخش اجتماعی با همکاری وزارت امور اقتصادی افزایش دهند .

ارسال نظر

 
1