خبر فوری

 
یک کشته و 2 زخمی در حمله تروریستی به کارخانه سیمان در لکی مروت پاکستان
کد خبر :1555644657

09:55 1403/02/07


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد مسلح ناشناس, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, لکی مروت, کارخانه تولید سیمان,

در پی حمله عناصر تروریستی به کارخانه سیمان در منطقه لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا یک تن کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در پی حمله عناصر تروریستی به کارخانه سیمان در منطقه لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا یک تن کشته و 2 تن دیگر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر مسلح ناشناس حوالی ساعت 1:30 شب گذشته یک کارخانه سیمان واقع در نزدیکی منطقه پردره پیروز را مورد حمله قرار دادند.

به گفته تیمور خان افسر پلیس شهرستان لکی مروت در گفتگو با رسانه‌ها عنوان داشت: تعداد 15 الی 30 مهاجم مسلح به سلاح های سنگین از منطقه کوهستانی شیخ بدین وارد ضلع جنوبی کارخانه مذکور شده و اقدام به گروگان گیری افراد حاضر در محوطه کارخانه نموده و تمامی ماشین آلات موجود از جمله یک دستگاه کمپرسی، تانکر نفت و لودر را به آتش کشیدند.

وی افزود: مهاجمان مسلح تمامی کارگران و نگهبان این کارخانه را به گروگان گرفته و پس از آن نگهبان این کارخانه را به ضرب گلوله به قتل رسانده و تمامی دیگر افراد را رها کردند.

نیروهای ارتش و پلیس بلافاصله پس از اطلاع از این حمله به سمت منطقه اعزام شده و عملیات جستجو برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله را آغاز کردند؛ اما تاکنون هیچ دستگیری در این رابطه صورت نگرفته است.

به گفته مقامات پلیس، گروهک تیپو گل وابسته به تحریک طالبان پاکستان در منطقه در حال فعالیت است و تعداد آنها بیش از 40 یا 50 نفر نیست.

ارسال نظر

 
1