خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عراق با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان
کد خبر :1555580301

13:54 1401/10/16


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عراق, حامد عباس, ساجد حسین طوری, سفیر عراق, وزیر امور پاکستانی‌های مقیم خارج و توسعه منابع انسانی پاکستان,

حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد روز گذشته با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج و توسعه منابع انسانی به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد روز گذشته با ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان در امور شهروندان پاکستانی مقیم خارج و توسعه منابع انسانی به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار پیرامون امور مختلف دوجانبه و زائران پاکستانی به ویژه زائران محصور در عراق بحث و گفتگو نمودند.

مقامات پاکستان و عراق نسبت به امضای سند یادداشت تفاهم همکاری در زمینه وضع سیاست جامع زیارات، فرصت‌های شغلی برای شهروندان پاکستانی و اعزام نیروی کار پاکستان و نیز مقابله با مهاجرت غیر قانونی توافق نمودند.

ساجد حسین طوری وزیر فدرال پاکستان در این دیدار به طرح مسئله زندانیان پاکستانی موجود در زندان‌های عراق که به دلیل ارتکاب جرایم کوچک و یا اقامت غیر قانونی پرداخت و خواستار آزادی فوری این افراد شد.

در ادامه سفیر عراق از وزیر فدرال پاکستان برای سفر به عراق در فوریه سال جاری جهت نهایی کردن سیاست‌گذاری‌های حج و اعزام نیروی کار پاکستانی به عراق دعوت به عمل آورد که از سوی وزیر پاکستانی مورد پذیرش واقع شد.

دو طرف در پایان با آرزوی موفقیت و سلامتی برای یکدیگر نسبت به تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه میان دو کشور برادر ابراز امیدواری نمودند.

ارسال نظر

 
1