خبر فوری

 
دیدار مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا با اسد مجید خان معاون وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1555057453

11:58 1401/11/28


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, درک شولت, دکتر اسد مجید خان, مشاور ارشد سیاسی وزیر امور خارجه آمریکا, معاون وزیر امور خارجه پاکستان,

مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا و معاون وزیر امور خارجه پاکستان صبح امروز در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا و معاون وزیر امور خارجه پاکستان صبح امروز در دیدار با یکدیگر در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و واشنگتن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، درک شولت مشاور ارشد سیاسی وزارت خارجه آمریکا که در سفری رسمی به پاکستان رفته است صبح امروز با حضور در محل ساختمان وزارت امور خارجه پاکستان با دکتر اسد مجید خان معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار کرد.

دکتر اسد مجید خان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به مشاور وزارت خارجه آمریکا، چارچوب تجاری و سرمایه گذاری نشست واشنگتن را رضایت بخش عنوان نمود.

وی تداوم سفر هیئت‌های عالی رتبه پاکستان و آمریکا به یکدیگر را نشان دهنده سوق مناسبات در جهت مثبت و بهبود روابط میان دو کشور خواند.

درک شولت مشاور ارشد وزارت خارجه آمریکا نیز در این دیدار بر عزم واشنگتن برای توسعه روابط با پاکستان تأکید کرد و حمایت همه‌جانبه آمریکا از آسیب دیدگان در سیل را ابراز داشت.

ارسال نظر

 
1