خبر فوری

 
 
بی ال اف مسئولیت 2 حمله به ارتش پاکستان را برعهده گرفت
کد خبر :1551414254

10:17 1403/02/08


برچسب ها : ارتش پاکستان, ایست و بازرسی, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت 2 حمله مختلف به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را پذیرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت 2 حمله مختلف به ارتش پاکستان در شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را پذیرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی این گروه مبارز بلوچ روز گذشته در بیانیه‌ای عنوان داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 21:00 دیشب 25 آوریل(6 اردیبهشت) پاسگاه ارتش پاکستان واقع در میدان آموزش شهر تربت مرکز شهرستان کیچ را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: نارنجک پرتاب شده به داخل پاسگاه مذکور اصابت گردید که در نتیجه آن یک نظامی موجود در این پاسگاه کشته شده و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از این حمله نیروهای شکست خورده دشمن اقدام به تیراندازی به سوی مناطق مسکونی اطراف نمودند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: همچنین در یک حمله دیگر حوالی ساعت 22:00 دیشب فدائیان بلوچ ما ایست و بازرسی ارتش پاکستان واقع در منطقه ملانت تمپ را از فاصله ای نزدیک به وسیله سلاح های جدید و سنگین مورد حمله قرار دادند.

وی تصریح کرد: شدت حمله به قدری بود که ارتش شکست خورده دشمن قادر به موضع گیری مناسب نبود و 2 تن از نظامیان دشمن کشته و 2 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی گفت: بلافاصله پس از این حمله نیروهای مستقر در نزدیکی ایست و بازرسی ارتش برای همراهی هم قطارانشان در محل حضور یافتند اما فدائیان بلوچ ما در حفاظت کامل موفق به خروج از منطقه شدند.

سخنگوی بی ال اف عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه ارتش دشمن تا زمان آزادی کامل سرزمین بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1