خبر فوری

 
 
رایزنی مقامات پاکستان و آمریکا پیرامون توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه صنعت انرژی
کد خبر :1551351094

15:12 1401/12/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, خرم دستگیر خان, دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی, دونالد بلوم, سفیر آمریکا در پاکستان, وزیر انرژی پاکستان,

مقامات عالی رتبه پاکستان و آمریکا در جریان دیدار با یکدیگر پس از پایان مذاکرات انرژی 2023 پیرامون ابعاد مختلف همکاری‌های موجود در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه صنعت انرژی و توسعه این روابط به بحث و تبادل نظر پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه پاکستان و آمریکا در جریان دیدار با یکدیگر پس از پایان مذاکرات انرژی 2023 پیرامون ابعاد مختلف همکاری‌های موجود در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه صنعت انرژی و توسعه این روابط به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جفری پیات دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی در ادامه دیدار با مقامات عالی رتبه پاکستانی در جریان سفر به اسلام آباد روز گذشته در رأس هیئت عالی رتبه و با همراهی سفیر آمریکا در اسلام آباد با خرم دستگیر خان وزیر انرژی دولت فدرال این کشور دیدار کرد.

در این دیدار ابعاد مختلف روابط دوجانبه موجود میان اسلام آباد و واشنگتن در زمینه‌های مورد علاقه به ویژه در عرصه انرژی مورد بررسی قرار گرفت و طرفین نسبت به تحکیم روابط دوجانبه و ارتقای همکاری‌های متقابل توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1