خبر فوری

 
 
دیدار سرکنسول ایران در کراچی با وزیرارشد ایالت سند
کد خبر :1550302787

17:59 1402/04/22


برچسب ها : پاکستان و ایران, حسن نوریان, دیدار سیاسی, روابط دوجانبه, سروزیر, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در کراچی, سید مراد علی شاه, مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند,

حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی در صدر یک هیئت چهار نفره امروز پنجشنبه (22 تیر) با مراد علی شاه سروزیر ایالت سند دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| حسن نوریان سرکنسول ایران در کراچی در صدر یک هیئت چهار نفره امروز پنجشنبه (22 تیر) با مراد علی شاه سروزیر ایالت سند دیدار کرد.

مراد علی شاه در این دیدار با بیان  اینکه متخصصان بهداشت ایالت سند در زمینه های تالاسمی، بیماری های قلبی و سایر بیماری ها مهارت ویژه ای دارند و با ایران همکاری خواهند کرد، افزود: کارشناسان پزشکی از سند با ایران همکاری خواهند داشت.

در این بین مقامات دو کشور در زمینه ورود زائران ایالت سند با اتوبوس های شخصی به ایران توافق کردند و وزیر ارشد ایالت سند به همین منظور به وزارت حمل و نقل دستور داد تا برنامه ای در این زمینه تنظیم کند.

مراد علی شاه همچنین اظهار داشت که سفر زمینی از ایالت سند تا ایران گردشگری دوطرفه را افزایش خواهد داد و از وزیر خارجه درخواست خواهیم کرد تا برای ایجاد مسیر مستقیمی از کراچی تا چابهار اقدامات انجام دهند.

ارسال نظر

 
1