خبر فوری

 
 
بررسی فرصت های جدید برای مشارکت در زمینه های مورد علاقه مشترک محور رایزنی مقامات پاکستان و هلند
کد خبر :1549381807

16:02 1403/01/15


برچسب ها : پاکستان و هلند, سفیر هلند, محمد اورنگزیب, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

مقامات دو کشور پاکستان و هلند در مورد اهمیت تقویت روابط دو جانبه و بررسی فرصت های جدید برای مشارکت در زمینه های مورد علاقه مشترک توافق کردند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| مقامات دو کشور پاکستان و هلند در مورد اهمیت تقویت روابط دو جانبه و بررسی فرصت های جدید برای مشارکت در زمینه های مورد علاقه مشترک توافق کردند.

هنی دی ورایز سفیر هلند امروز با محمد اورنگزیب وزیر دارایی و درآمد پاکستان دیدار کرد.

اورنگزیب گفت: پاکستان علاقه مند به انتقال فناوری و استفاده از تخصص هلند در کشاورزی، لبنیات و تولید مزرعه می باشد، زیرا این امر به افزایش تولید، صادرات و همچنین به اقتصاد پاکستان کمک می کند.

در این گفتگو همچنین اصلاحات ساختاری در دست اجرا توسط دولت پاکستان برای ارتقای رشد اقتصادی و تضمین پایداری مالی هم مورد بحث قرار گرفت.

وزیر دارایی پاکستان بر اهمیت روابط دوجانبه که ریشه در ارزش های مشترک و سابقه همکاری دارد، تاکید کرد.

سفیر متقابلاً بر تعهد هلند به همکاری بیشتر با پاکستان در بخش‌های مختلف تأکید و از تلاش های دولت پاکستان در جهت اصلاحات در بخش های عمده اقتصادی و مالی قدردانی کرد.

سفیر هلند همچنین از اجرای آزمایشی پروژه های هلند در پاکستان از جمله تولید ماهی، تضمین ایمنی نیروی کار و استانداردهای زیست محیطی در صنایع نساجی و پروژه های مدیریت آب در کشاورزی خبر داد. وی تعهد هلند را به پیشبرد این ابتکارات و گسترش همکاری در سایر زمینه‌های مورد علاقه متقابل ابراز کرد.

ارسال نظر

 
1