خبر فوری

 
کمیسر تجارت انگلیس با دستورکار تقویت روابط دوجانبه وارد اسلام‌آباد شد
کد خبر :1547941769

10:39 1403/07/02


برچسب ها : آموزش, اسلام آباد, پاکستان و انگلیس, پاکستان و بریتانیا, تجارت, روابط دو جانبه,

الیور کریستین کمیسر تجارت انگلیس برای خاورمیانه و پاکستان با دستورکار تقویت بیشتر روابط اقتصادی، تجاری و آموزشی دو کشور وارد اسلام‎آباد شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| الیور کریستین کمیسر تجارت انگلیس برای خاورمیانه و پاکستان با دستورکار تقویت بیشتر روابط اقتصادی، تجاری و آموزشی دو کشور وارد اسلام‎آباد شد.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده در روز یکشنبه، او همکاری جدید مهمی را اعلام خواهد کرد که از جمله آن می توان به یک توافقنامه آموزشی بین المللی بین کالج بین المللی بیکنهاوس و دانشگاه ایسیکس و همکاری بین امپریال مراقبت سلامت NHS در بیمارستان نووا کیئر در اسلام‌آباد، اشاره کرد که این امر نشان دهنده تعمیق بیشتر سرمایه گذاری انگلیس در بخش های نظارت بر بهداشت و آموزش در پاکستان می باشد. هدف از مشارکت دانشگاه ایسیکس دسترسی دانشجویان پاکستانی به آموزش در سطح جهانی است، در حالی که پروژه NovaCare استاندارد جدیدی را در امکانات و خدمات بهداشتی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

سارا مونی معاون کمیساریای عالی بریتانیا در پاکستان گفته است که انگلیس به عنوان سومین شریک تجاری بزرگ پاکستان، متعهد به پیشبرد رشد اقتصادی و مقابله با چالش هایی است که مانع رشد می شود.

ارسال نظر

 
1