خبر فوری

 
ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت حملات تربت و گوادر را بر عهده گرفت
کد خبر :1534965655

17:23 1402/09/28


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, بندر گوادر, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان و عناصر وابسته به ارتش در تربت و گوادر را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه ای مسئولیت حمله به نیروهای ارتش پاکستان و عناصر وابسته به ارتش در تربت و گوادر را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما شب گذشته نیروهای ارتش پاکستان را که در میدان آموزش شهر تربت گردهم آمده بودند را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند که در نتیجه آن 4 تن از نظامیان دشمن زخمی شدند.

وی افزود: همچنین در یک حمله جداگانه در تاریخ 17 دسامبر 2023 فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان را منطقه بلوچ شهر گوادر با پرتاب نارنجک هدف قرار دادند، این جاسوس در پوشش گرمابه در حال جاسوسی برای ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان بود.

وی تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را بر عهده می گیرد، حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و تمامی شرکای آنان تا زمان آزادی کامل سرزمینمان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1