خبر فوری

 
 
دو کشته و زخمی در اثر حمله عناصر تروریستی به تیم ابابیل پلیس خیبر پختون خوا
کد خبر :1534309484

10:14 1402/08/30


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, بنون, پلیس خیبر پختون خوا, تیراندازی, گروه های تروریستی, یاسین معروف به بتک,

در اثر حمله عناصر تروریستی به تیم ابابیل نیروهای پلیس در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در اثر حمله عناصر تروریستی به تیم ابابیل نیروهای پلیس در شهرستان بنون ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته و یک تن دیگر نیز زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر تروریستی روز گذشته تیم ابابیل نیروهای پلیس ایالت خیبر پختون خوا را در نزدیکی منطقه مندان پارک شهرستان تانک هدف تیراندازی قرار داده و یک قبضه اسلحه نیروهای پلیس را نیز به غنیمت بردند.

به گفته پلیس در نتیجه این حمله یک پاسبان به نام اقرار الله جان باخت که نماز میت وی در مرکز پلیس شهرستان بنون ادا گردید.

همچنین در این حمله یک نیروی پلیس به نام شفیع الرحمن نیز دچار جراحت شد که توسط تیم‌های امدادرسانی به بیمارستان مرکزی شهرستان بنون انتقال یافت، این نیروی مجروح پس از دریافت درمان سرپایی اولیه برای ادامه روند درمان به پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا منتقل گردید.

بلافاصله پس از این انفجار تعداد زیادی از نیروهای پلیس در محل حضور یافته و منطقه را به محاصره خود درآوردند.

لازم به ذکر است گروه‌های تروریستی تحریک طالبان پاکستان، تحریک جهاد پاکستان و داعش خراسان از جمله گروه‌های فعال در سطح ایالت خیبر پختون خوا هستند که هر از گاهی نیروهای پلیس، ارتش و دیگر نیروهای امنیتی را هدف حملات خود قرار می‌دهند، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1