خبر فوری

 
دیدار سفیر روسیه در اسلام آباد با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان
کد خبر :1533786541

11:31 1401/11/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و روسیه, سردار ایاز صادق, سفیر روسیه, گاز, نفت, وزیر امور اقتصادی پاکستان,

دانیلا گنچ سفیر روسیه در اسلام آباد روز گذشته با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و رایزنی نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دانیلا گنچ سفیر روسیه در اسلام آباد روز گذشته با سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان دیدار و رایزنی نمود.

سردار ایاز صادق وزیر امور اقتصادی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر روسیه به تشریح مناسبات دوجانبه تاریخی و اقتصادی میان پاکستان و روسیه پرداخت و گفت: دو کشور همواره از روابط مبتنی بر احترام، اعتماد و منافع متقابل سود جستند.

وی با تمجید از پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه توافقنامه کمیسیون بین‌دولتی عنوان داشت: این توافقنامه در راستای منافع دو کشور است و نهایی کردن کامل این توافقنامه‌ها و اجرای آنها به کاهش نرخ حامل‌های انرژی از جمله نفت و گاز در کشور کمک خواهد کرد.

در ادامه این دیدار دانیلا گنچ سفیر روسیه از وزیر امور اقتصادی و دولت پاکستان برای ارائه تسهیلات به هیئت روسی در جریان نشست کمیسیون بین‌دولتی تقدیر نمود و گفت: روسیه خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در جهت ارتقای سطح تجارت میان دو کشور است.

دو طرف در ادامه این دیدار نسبت به توسعه همکاری‌ها و مشارکت دوجانبه در جهت منافع یکدیگر و تبادل هیئت‌های اقتصادی و فرهنگی میان پاکستان و روسیه توافق نمودند.

ارسال نظر

 
1