خبر فوری

 
 
تانک: کشته شدن سه نیروی پلیس در حمله تروریستی گروه تازه تأسیس انصار الجهاد
کد خبر :1531427112

10:42 1402/09/24


برچسب ها : انصار الجهاد, پلیس خیبر پختون خوا, حمله تروریستی, درگیری مسلحانه, شهرستان تانک, مرکز پلیس,

در حمله تروریستی صبح جمعه به مرکز پلیس شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا 2 نیروی پلیس کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| در حمله تروریستی صبح جمعه به مرکز پلیس شهرستان تانک ایالت خیبر پختون خوا 2 نیروی پلیس کشته شده و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر تروریستی ساعات نخستین صبح امروز مرکز پلیس شهرستان تانک را با سلاح‌های سنگین هدف حمله قرار دادند، مهاجمان در بدو ورود به مرکز پلیس اقدام به پرتاب 4 نارنجک نمودند و سپس یک عامل انتحاری جلیقه انفجاری خود را منفجر کرد.

به گفته پلیس، در این حمله تروریستی 2 تن از نیروهای پلیس جان باخته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

بلافاصله پس از این حمله نیروهای امنیتی و پلیس منطقه را تحت محاصره خود درآورده و درگیری‌ها میان عناصر تروریستی و نیروهای امنیتی تا چندین ساعت به طول انجامید که در نتیجه آن یکی از مهاجمان به هلاکت رسید.

از سوی دیگر گروه تروریستی تازه تأسیس موسوم به انصار الجهاد با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

عبدالله انصاری سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه خود اعلام داشت: ما از جانب انصار الجهاد گروه تازه تأسیس در پاکستان مسئولیت دو حمله فدایی امروز در تانک را بر عهده می‌گیریم.

وی افزود: فدائیان شجاع انصار الجهاد امروز به مرکز پلیس شهرستان تانک و خانه دبیرخانه تانک که محل استقرار ارتش است یورش برده اقدام به آغاز سرکوب غلامان آمریکایی نمودند، ما به اذن خدا با پاک‌سازی آنها از این سرزمین، نظام اسلامی را در کشور اجرا خواهیم نمود.

ما به زودی در بیانیه‌ای تصویری در خصوص اهداف و منشور سازمان خود منتشر خواهیم نمود ان شاء الله.
تکمیلی:

روابط عمومی ارتش پاکستان طی انتشار بیانیه ای اعلام کرد: در پایان درگیری روز گذشته میان نیروهای امنیتی پاکستان و گروه تروریستی تازه تاسیس انصار الجهاد، 5 عنصر تروریستی به هلاکت رسیده و در مقابل منجر به درگذشت 3 نیروی پلیس شد.

ارسال نظر

 
1