خبر فوری

 
رایزنی تلفنی نخست وزیر پاکستان با دکتر سلمان الجاسر رئیس بانک توسعه اسلامی
کد خبر :1531426112

10:27 1402/04/23


برچسب ها : اسلام آباد, بانک توسعه اسلامی, پاکستان و بانک توسعه اسلامی, پاکستان و صندوق بین المللی پول, تماس تلفنی, شهباز شریف, گفتگوی تلفنی, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

نخست وزیر پاکستان در گفتگو با رئیس بانک توسعه اسلامی از اعطای مبلغ یک میلیارد دلار از سوی این بانک تقدیر نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نخست وزیر پاکستان در گفتگو با رئیس بانک توسعه اسلامی از اعطای مبلغ یک میلیارد دلار از سوی این بانک تقدیر نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز پنجشنبه با دکتر محمد سلمان الجاسر رئیس بانک توسعه اسلامی به صورت تلفنی به رایزنی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان در این گفتگوی تلفنی با بیان اینکه بانک توسعه اسلامی یکی از شرکای مهم پاکستان است گفت: این بانک همواره در برهه‌های دشوار به کمک پاکستان آمده است و بسته یک میلیارد دلاری ارائه شده از سوی بانک توسعه آسیا نقش زیادی در نهایی کردن توافقنامه با صندوق بین‌المللی پول ایفا کرده است، عدم ارائه این بسته کمک مالی توافقنامه پاکستان با صندوق بین‌المللی پول را پیچیده می‌کرد.

وی با اشاره به دیدار صمیمانه و مثبت خود با رئیس بانک توسعه اسلامی در فرانسه خاطرنشان کرد: پاکستان خواهان تقویت بیشتر مشارکت خود با بانک توسعه اسلامی است.

شهباز شریف در ادامه این گفتگوی تلفنی رئیس بانک توسعه اسلامی را از اقدام اخیر پاکستان در راه اندازی شورای ویژه تسهیل سرمایه گذاری در جهت جذب و توسعه سرمایه‌گذاری‌های خارجی در بخش‌های مختلف پاکستان آگاه ساخت.

در ادامه این گفتگو دکتر محمد سلمان الجاسر رئیس بانک توسعه اسلامی با بیان اینکه پاکستان کشور دوست و برادر ماست گفت: ما به همکاری‌های خود با پاکستان ادامه خواهیم داد.

در گایان این گفتگو نخست وزیر پاکستان از دکتر محمد سلمان الجاسر برای سفر به پاکستان دعوت نمود.

ارسال نظر

 
1