خبر فوری

 
 
فرماندار ایالت سند شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را به ایران تسلیت گفت
کد خبر :1531031720

14:17 1403/07/11


برچسب ها : پاکستان و ایران, تسلیت, حزب الله, حزب الله لبنان, حسن نوریان, روابط دو جانبه, سرکنسول ایران, سید حسن نصرالله, فرماندار ایالت سند, کامران تیسوری, کنسولگری ایران,

وی افزود: امت مسلمان به این رهبر بزرگ بدهکار است و اسرائیل با به شهادت رساندن حسن نصرالله، صلح جهانی را به خطر انداخت .


کراچی: به گزارش راز نیوز| حسن نوریان سرکنسول ایران در ایالت سند به همراه دیگر کارمندان کنسولگری از محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند استقبال کرد.

تیسوری در این دیدار ضمن ابراز تاسف و تاثر عمیق خود برای شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، با بیان اینکه امت مسلمان به این رهبر بزرگ بدهکار است، گفت: اسرائیل با به شهادت رساندن حسن نصرالله، صلح جهانی را به خطر انداخت .

وی در ادامه شهید حسن نصرالله را پرچمدار مبارزه مسالمت آمیز و آرمان فلسطین خواند که شهادت او رسالت بزرگ وی را بیش از پیش تقویت می کند.

کامران تیسوری پس از این دیدار در گفتگو با اصحاب رسانه، سال 2024 میلادی را سخت ترین سال برای ایران توصیف کرد و اظهار داشت: در سال جاری میلادی رئیس جمهور ایران به شهادت رسید. سیاست خارجی ایران بر پایه صلح و امنیت استوار است و جنایات اسرائیل پس از غزه در لبنان نیز ادامه یافته است. نه تنها روند تروریسم اسرائیل در حال افزایش است بلکه اقدامات ترور آن در ایران هم انجام می شود و از طرفی هیچگونه عملی به قطعنامه های شورای امنیت انجام نمی گیرد.

تیسوری در گفتگو با مطبوعات: هیچ دینی در جهان اجازه تروریسم را نمی دهد، من قویا از سازمان های بین المللی می خواهم که تجاوزات اسرائیل را فورا متوقف کنند، اگر این تجاوزات اسرائیل متوقف نشود، تهدید بزرگی برای صلح جهانی است. من همچنین نامه ای به اسحاق دار معاون نخست وزیر در مورد تجاوزات اسرائیل نوشته ام.

ارسال نظر

 
1