خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت قتل جاسوس مهم ارتش پاکستان در تربت را بر عهده می گیریم
کد خبر :1522222331

11:48 1402/09/07


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تیراندازی, جاسوس ارتش, جیئند بلوچ, شهر تربت, شهرستان کیچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ طی بیانیه‌ای از قتل یک جاسوس ارتش پاکستان در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما امروز طی یک حمله در منطقه دنک شهر تربت یک جاسوس مهم ارتش پاکستان به نام شبیر بزنجو را هدف تیراندازی قرار داده و به هلاکت رساندند.

وی افزود: شبیر بزنجو تحت جوخه مرگ وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان به سرپرستی یاسر بهرام برای ارتش دشمن در شهر تربت و مناطق حومه به فعالیت و انجام خدمات می‌پرداخت، وی در اشغال اراضی مردم محلی در مناطقی همچون دنک، شهرک ستلایت و غیره در شهر تربت نیز با یاسر بهرام مشارکت و همراهی نمود.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ خاطرنشان کرد: این جاسوس ارتش پاکستان در ناپدید نمودن اجباری جوانان بلوچ از طریق شناسایی آنان از شبکه‌های اجتماعی و تسلیم نمودن آنان نیز نقش داشت. وی مأموریت داشت تا با عضویت در جبهه آزادی خواهان بلوچ به نحوی به آنان ضربه بزند، اما به دلیل اطلاعات به هنگام بخش اطلاعاتی ارتش آزادی بخش بلوچ وی در این زمینه با شکست مواجه شد.

وی گفت: پس از گزارش اطلاعاتی واصله، شبیر بزنجو تحت تعقیب ارتش آزادی بخش بلوچ قرار گرفت و در همین راستا فدائیان ما امروز جاسوس دشمن را به سزای اعمالش رساندند.

وی افزود: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این قتل را بر عهده می‌گیرد. حملات ما علیه ارتش اشغالگر پاکستان و شرکای آنان تا زمان دستیابی به اهدافمان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1