خبر فوری

 
محسن نقوی: سیستم پایش کیفیت هوا با همکاری یک شرکت چینی در لاهور نصب می شود
کد خبر :1522091331

14:14 1402/08/11


برچسب ها : آلودگی هوا, پاکستان و چین, روابط دوجانبه, سرکنسول چین, سرکنسول چین در لاهور, سید محسن نقوی, لاهور, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

سید محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب در دیدار با ژاؤ سرکنسول چین در لاهور گفت: درحال تلاش جهت دریافت تجهیزات به روز و همکاری تکنیکی چین جهت کنترل و مقابله با آلودگی هوا هستیم و سیستم پایش کیفیت هوا با همکاری یک شرکت چینی در لاهور نصب می شود.


لاهور: به گزارش راز نیوز| ژاؤ سرکنسول چین در لاهور با سید محسن نقوی وزیر ارشد موقت ایالت پنجاب دیدار کرد که در این بین امکان همکاری دوجانبه برای از بین بردن آلاینده و آلودگی هوا مورد بررسی قرار گرفت و با تماس فوری متخصصان محیط زیست پنجاب و چین توافق شد.

وزیر ارشد ایالت پنجاب با بیان اینکه درحال تلاش جهت دریافت تجهیزات به روز و همکاری تکنیکی چین جهت کنترل و مقابله با آلودگی هوا هستیم و سیستم پایش کیفیت هوا با همکاری یک شرکت چینی در لاهور نصب می شود، گفت: درحال تدوین استراتژی طولانی مدت برای پایان دادن به آلودگی هوا هستیم و از همکاری کنسولگری بابت سفر موفقیت آمیز به چین، سپاسگذاریم. نیروی پلیس توریستی نیز در پنجاب با الگو برداری از چین ایجاد می شود، و به دنبال استفاده از تخصص چین در تحقیقات کشاورزی، مدیریت آب و موارد دیگر می باشیم.

سرکنسول چین اظهار داشت که اقدامات دولت پنجاب در زمینه خاتمه آلودگی هوا ارزشمند هستند و ابتکارات دیگر از جمله استفاده از فناوری زیگزاگ در کوره های آجرپزی در پنجاب قابل ستایش است، از دولت پنجاب برای ایجاد یک منطقه دیپلماتیک در لاهور تشکر می کنیم.

ارسال نظر

 
1