خبر فوری

 
رئیس جمهور پاکستان: به زودی عاملان حمله شانگله بازداشت و محاکمه می شوند
کد خبر :1521961626

11:54 1403/01/09


برچسب ها : آصف علی زرداری, پاکستان و چین, رئیس جمهور پاکستان, سفیر چین,

آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان در دیدار با سفیر چین، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شانگله، متعهد شد که هرچه سریعتر عاملان حمله به شهروندان چینی بازداشت و محاکمه خواهند شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| آصف علی زرداری رئیس جمهور پاکستان روز چهارشنبه (8 فروردین) با حضور در سفارتخانه چین، ضمن عرض تسلیت و تعزیت، تاسف عمیق دولت و ملت پاکستان نسبت به حادثه تروریستی بشام شانگله را ابراز داشت.

رئیس جمهور پاکستان که یک روز پس از این حادثه تروریستی با سفیر چین دیدار می کرد، با ابراز همبستگی کامل با مردم چین، تاکید کرد که مردم پاکستان در این لحظات غم انگیز در کنار چین ایستاده اند.

آصف علی زرداری در طول این دیدار، ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، عزم کشورش برای تقویت بیشتر مناسبات دو طرفه با کشور چین را ابراز داشت. وی همچنین متعهد شد که هرچه سریعتر عاملان حمله به شهروندان چینی بازداشت و محاکمه خواهند شد.

وی همچنین امنیت شهروندان چینی که در پروژه های مختلف در پاکستان مشغول به فعالیت هستند را تضمین کرد .

سفیر چین در این بین از رئیس جمهور پاکستان بابت حضور در سفارتخانه برای تسلیت، تشکر و قدردانی کرد و با بیان اینکه تروریسم، توهین به بشریت است، بر لزوم تقویت مشارکت در مبارزه با تروریسم و اتخاذ تدابیر بهتر برای حفاظت از شهروندان چینی، تاکید کرد .

ارسال نظر

 
1