خبر فوری

 
احزاب سیاسی و هیئت حاکمه نظامی پاکستان درپی جذب گروه های تروریستی
کد خبر :1519339260

13:31 1402/10/12


برچسب ها : انتخابات, انتخابات پارلمانی, بلوچستان, بکر, حزب مسلم لیگ ن, حزب مسلم لیگ نون, خضدار, رمضان مینگل, سپاه صحابه, گروه تروریستی سپاه صحابه, لشکر جنگوی, لشکر جهنگوی, کویته,

احزاب سیاسی و حتی هیئت حاکمه نظامی پاکستان در تلاش برای جذب گروه های تروریستی و سرکرده های آنها می باشند، احزاب سیاسی برای افزایش قدرت و کرسی های خود در مجلس و هیئت حاکمه نظامی هم درپی تلاش برای ورود سرکرده های تروریستی به ساختمان مجلس...


پنجاب: به گزارش راز نیوز| گروهک تروریستی سپاه صحابه شهرستان بکر ایالت پنجاب از نامزد انتخاباتی حزب مسلم لیگ ن برای مجلس ملی به نام عبدالمجید خنان خیل حمایت خود را اعلام کرده است.

شایان ذکر است حزب مسلم لیگ نواز پیش از این نیز برای پیروزی در انتخابات دست به دامن گروه های تروریستی شده است، و این بار هم این اتفاق درحالی رخ می دهد که حزب مسلم لیگ ن این بار از حمایت قاطع هیئت حاکمه برخوردار می باشد.

براساس جزئیات منتشر شده، رهبران گروهک تروریستی سپاه صحابه از جمله عبدالحمید خالد، عبدالغفور حقانی، منظور احمد عکاشه و ملک عالمشیر بهون طی دیدار در مدرسه تکفیری عربیه صدیقه پنجگرائین با عبدالمجید خنان خیل نامزد انتخاباتی حزب مسلم لیگ ن برای مجلس ملی دیدار و حمایت سپاه صحابه از وی را اعلام کردند.

عبد الحمید خالد از رهبران سپاه صحابه پس از این دیدار طی نشست مطبوعاتی اعلام کرد که تمامی اعضای سپاه صحابه و دیگر عزیزان در حوزه انتخاباتی ان آ 91 بهکر 1 شخص عبدالمجید خنان خیل را به طور کامل پشتیبانی کنند.

بخوانيد: دست به دامان شدن احزاب سیاسی پاکستان به گروه‌های تکفیری برای پیروزی در رقابت های انتخاباتی آینده

از سوی دیگر هیئت حاکمه نظامی پاکستان نیز درپی راه دادن به سرکرده های گروهک های تروریستی به ساختمان مجلس ملی می باشد و به همین منظور سعی دارد تا نمایندگان مردمی به روش های مختلف تضعیف یا از مسیر انتخابات کنار زند. به همین منظور اسناد ارائه شده از سوی اختر مینگل رئیس شاخه مینگل حزب مردمی بلوچستان در حوزه های NA256، PB20، NA264 در شهرستان های خضدار و کویته به این بهانه که وی اقامت امارات متحده عربی را دارد رد شده اند. مت

این اقدام درحالیکه صورت می گیرد که نواز شریف رئیس حزب مسلم لیگ ن و نخست وزیر اسبق هم به دلیل اقامت کشور خارجی تا ابد رد صلاحیت شده بود درحالیکه درحال حاضر اسناد وی به عنوان نامزد انتخاباتی در سراسر کشور مورد پذیرش واقع شده اند.

از سوی دیگر همین کمیسیون انتخاباتی که به بهانه اقامت خارجی اسناد اختر مینگل را رد کرده است، اسناد رمضان مینگل سرکرده گروه تروریستی لشکر جهنگوی قاتل هزاران شیعه و مردم بیگناه در پاکستان از جمله ایالت بلوچستان را در حوزه انتخاباتی NA242 مورد پذیرش قرار داده است. پذیرش بی چون و چرای اسناد انتخاباتی رمضان مینگل که علنا در یک گردهمایی گفته بود که قرن کشتار مسلمانان شیعه هزاره را به پایان رسانده است، نشان دهنده عزم شوم نهادهای امنیتی پاکستان می باشد.

 

ارسال نظر

 
1