خبر فوری

 
تاکید مقامات پاکستان و فرانسه بر تقویت همکاری های نیروهای مسلح دو کشور
کد خبر :1519338050

09:31 1402/08/16


برچسب ها : پاکستان و فرانسه, دولت موقت, روابط دفاعی, روابط دوجانبه, سفیر فرانسه, نیروهای مسلح, همکاری نظامی, وزیر دفاع پاکستان,

نیکولاس گلی سفیر فرانسه با سپهبد بازنشسته انور علی حیدر وزیر دفاع موقت پاکستان دیدار کرد که در این بین بر ارتقای همکاری های نیروهای مسلح دو کشور پاکستان و فرانسه تاکید شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نیکولاس گلی سفیر فرانسه با سپهبد بازنشسته انور علی حیدر وزیر دفاع موقت پاکستان دیدار کرد که در این بین بر ارتقای همکاری های نیروهای مسلح دو کشور پاکستان و فرانسه تاکید شد.

وزیر دفاع با بیان اینکه پاکستان به روابط دوجانبه و در چارچوب اتحادیه اروپا با فرانسه اهمیت بسزایی می دهد، عزم این کشور در راستای صلح و ثبات منطقه ای را ابراز داشت و گفت: پاکستان به طور ویژه به روابط خود با افغانستان و هند متمرکز می باشد.

وی خاطر نشان کرد که پاکستان به همکاری خود در زمینه امور مورد علاقه مشترک با فرانسه ادامه خواهد داد و مقابله با چالش های بین المللی چون افراط گرایی و تروریسم بخش مهمی از روابط دوجانبه است.

انور علی حیدر تصریح داشت که پاکستان تروریسم در هر سطحی را به شدت محکوم می کند.

به گفته گزارش، سفیر فرانسه عملکرد پاکستان در خصوص ثبات منطقه را مورد ستایش قرار داد و اطمینان داد که نقش خود جهت بهبودی بیشتر همکاری دیپلماتیک در تمامی سطوح با پاکستان را ایفا خواهد کرد.  

ارسال نظر

 
1