خبر فوری

 
 
دیدار سفرای جدید پاکستان در تاجیکستان و قزاقستان با بلاول بوتو زرداری
کد خبر :1519012290

11:32 1402/01/10


برچسب ها : اسلام آباد, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و تاجیکستان, پاکستان و قزاقستان, دوشنبه, روابط اقتصادی, روابط تجاری, سفیر پاکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

سفرای جدید پاکستان در کشورهای تاجیکستان و قزاقستان پیش از اعزام به محل مأموریت خود، روز گذشته به صورت جداگانه با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار و گفتگو پرداختند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفرای جدید پاکستان در کشورهای تاجیکستان و قزاقستان پیش از اعزام به محل مأموریت خود، روز گذشته به صورت جداگانه با بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار و گفتگو پرداختند.

طبق اعلام دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، محمد سعید سرور سفیر جدید پاکستان در دوشنبه روز گذشته با بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان دیدار نمود.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار موفقیت و پیروزی روز افزون را برای سعید سرور در مسئولیت جدید آرزو نمود.

وی با تأکید بر لزوم توسعه روابط تجاری و اقتصادی با تاجیکستان به تشریح ظرفیت‌های گسترده موجود برای همکاری دوجانبه میان اسلام آباد و دوشنبه در بخش‌های مختلف پرداخت و استفاده همه جانبه از تمامی پتانسیل‌های موجود در این زمینه را درخواست نمود.

بلاول بوتو زرداری مناسبات دوجانبه پاکستان و تاجیکستان را مبتنی بر روابط عمیق تاریخی و فرهنگی دانست.

علاوه بر این نعمان بشیر بهتی سفیر جدید پاکستان در قزاقستان نیز پیش از اعزام به محل مأموریت خود با بلاول بوتو زرداری وزیر خارجه پاکستان به دیدار و گفتگو پرداخت.

وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار اظهار داشت: پاکستان اهمیت گسترده‌ای برای روابط خود با کشورهای آسیای میانه قائل است.

وی ابراز امیدواری نمود سفیر جدید پاکستان در جهت ارتقای بیش از پیش همکاری‌های همه جانبه میان پاکستان و قزاقستان تلاش نماید.

ارسال نظر

 
1