خبر فوری

 
سفیر مجارستان: تماس مستقیم بخش های خصوصی عامل موثر در تقویت مراودات تجاری پاکستان و مجارستان
کد خبر :1518355500

11:22 1402/11/04


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, احسن ظفر بختاوری, پاکستان و مجارستان, تجارت, رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر مجارستان,

بیلا فازیکاس سفیر مجارستان در پاکستان در دیدار با هیئت اتاق بازرگانی و صنایع اسلام‌آباد، تماس مستقیم بخش های خصوصی راعامل موثر در تقویت مراودات تجاری پاکستان و مجارستان برشمرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| احسن ظفر بختاوری رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام‌آباد ICCI در صدر یک هیئت روز سه شنبه 3 بهمن از سفارتخانه مجارستان در پاکستان بازدید و در دیدار با سفیر بیلا فازیکاس به رایزنی در خصوص گسترش روابط دو جانبه اقتصادی و تجاری پرداخت.

سفیر مجارستان ضمن استقبال و خوشامدگویی به هیئت ICCI، با برجسته سازی این موضوع که مجارستان به دنبال تقویت بیشتر روابط بازرگانی با پاکستان می باشد که این امر نتایج مثبتی برای دو کشور خواهد داشت، بر لزوم روابط نزدیک اتاق های بازرگانی ملی و منطقه ای دو کشور با هدف جستجوی راه های جدید همکاری، تاکید کرد .

وی در ادامه تماس مستقیم میان بخش های خصوصی را عامل موثر در تقویت مراودات تجاری دو کشور برشمرد و متعهد شد که سفارتخانه هرگونه همکاری لازم برای ارتقای مناسبات تجاری میان دو کشور پاکستان و مجارستان را خواهد داشت تا روابط بازرگانی و سرمایه گذاری دو طرفه بیش از پیش تقویت یابند.

احسن ظفر بختاوری رئیس اتاق بازرگانی و صنایع اسلام‌آباد، حجم تجاری میان دو کشور پاکستان و مجارستان به مبلغ 80 میلیون دلار را بسیار کمتر از ظرفیت موجود عنوان کرد و گفت: بنابراین باید هرگونه اقدام ممکن برای تقویت و بهبودی آن را بکار گرفت. او گفت که پاکستان و مجارستان باید همکاری نزدیک بین شرکت های کوچک و متوسط ​​خود را ترویج دهند که به گسترش روابط تجاری با پتانسیل واقعی آنها کمک می کند.

رئیس ICCI خاطر نشان ساخت که پاکستان محصولات زیادی را می تواند به مجارستان ارسال کند که از جمله آنها تجهیزات جراحی، لوازم ورزشی، داروسازی، فناوری اطلاعات می باشند. وی همچنین تاکید کرد که مجارستان بر واردات خود از پاکستان متمرکز شود زیرا با کیفیت عالی و قیمت مناسب در دسترس می باشند.

فواد وحید نایب رئیس ارشد ICCI بیان کرد: ظرفیت بالایی برای افزایش همکاری در بخش گردشگری میان دو کشور وجود دارد بنابراین کشورها از این فرصت بهره وری لازم را به عمل آورند. 

ارسال نظر

 
1